Skip to main content

Destiny 2 - Łowca (Hunter): podklasy i dostępne umiejętności

Wszystko, co musisz wiedzieć o klasie Łowcy.

Łowcy to jedna z trzech klas postaci dostępnych w Destiny 2. Na tej stronie zamieszczamy krótką charakterystykę klasy oraz spis dostępnych podklas oraz wszystkich umiejętności.

Kasa spełniaja w grze rolę tak zwanego DPS-a. Ogólnie rzecz ujmując, Łowcy to Strażnicy o stosunkowo niskiej odporności i bez umiejętności wspierających, jednak są zdolni do zadawania bardzo wysokich obrażeń przeciwnikom.

Łowcy posiadają trzy oparte na żywiołach podklasy, różniące się zestawem dostępnych zdolności. Poniżej zamieszczamy ich charakterystykę.


Na tej stronie:


Tropiciel

Tropiciele to domyślna podklasa Łowcy. Są to zręczni skrytobójcy, wykorzystujący żywioł próżni, by znikać i szybko przemieszczać się po polu bitwy, co daje możliwość oflankowania wrogów.

Umiejętność specjalna:

  • Kołczan Moebiusa - wystrzeliwuje dwie serie strzał, które namierzają pobliskie cele. Trafieni przeciwnicy otrzymują znaczne obrażenia, a dodatkowo zostają osłabieni, co daje bonus do zadawanych im obrażeń;
  • Widmowe ostrza - stajesz się niewidzialny i przywołujesz dwa ostrza, którymi niepostrzeżenie zabijasz przeciwników na polu bitwy;
  • Martwy upadek - Wystrzeliwujesz pocisk, który przyciąga wrogów, osłabia ich i zadaje znaczne obrażenia.

Uniki:

  • Unik strzelca - wykonujesz unik, wymijając wrogów i przeładowując broń;
  • Unik szulera - wykonujesz unik, jednocześnie odnawiając zdolność walki wręcz.

Zdolności ruchu:

  • Potrójny skok - możesz wykonać dwa podskoki w powietrzu;
  • Wysoki skok - podskok w powietrzu wznosi strażnika na znaczną wysokość;
  • Skok na bok - pojedynczy podskok w powietrzu, którym można zmienić kierunek lotu.

Ataki wręcz:

  • Wnyki - rzucasz bombę dymną, która osłabia wrogów i pokazuje ich na radarze.

Granaty:

  • Kolec próżni - przyczepia się do powierzchni i emituje zadający obrażenia promień Swiatła;
  • Próżniowa ściana - tworzy zaporę z płomieni;
  • Granat tłumiący - uniemożliwia wrogom korzystanie ze zdolności na krótki czas;
  • Granat wirowy - tworzy wir, który przyciąga cele i zadaje obrażenia;
  • Granat kasetowy - po eksplozji dzieli się na mniejsze odłamki, zadające obrażenia od wybuchu;
  • Granat magnetyczny - przyczepia się do celów i wybucha dwukrotnie;
  • Pocisk aksjonowy - po wybuchu dzieli się na mniejsze pociski wyszukujące cele.

Aspekty i fragmenty:

Tropiciel ma dostęp do szeregu dodatkowych zdolności zwanych Aspektami, które znacznie modyfikują jego styl gry. Aspekty można ponadto rozbudować działającymi podobnie Fragmentami. Aspekty i Fragmenty zakupimy od Ikory w Wieży.


Gromodzierżca:

Gromodzierżca to władający elektrycznością wojownik, który skupia się na zadawaniu obrażeń w walce wręcz. Jest najskuteczniejszy w bliskim starciu, atakując wrogów kombinacją szybkich ciosów i uników. Jako podklasa tradycyjnego typu, Siewca burz może wybrać między jednym z trzech zestawów cech (Dróg)

Umiejętność specjalna:

  • Kostur elektryczny - tworzy kostur z czystej energii elektrycznej, który można wykorzystać w walce z wrogami.

Uniki:

  • Unik strzelca - wykonujesz unik, wymijając wrogów i przeładowując broń;
  • Unik szulera - wykonujesz unik, jednocześnie odnawiając zdolność walki wręcz.

Zdolności ruchu:

  • Potrójny skok - możesz wykonać dwa podskoki w powietrzu;
  • Wysoki skok - podskok w powietrzu wznosi strażnika na znaczną wysokość;
  • Skok na bok - pojedynczy podskok w powietrzu, którym można zmienić kierunek lotu.

Granaty:

  • Granat przepływowy - przyczepia się do wroga i wybucha;
  • Granat skaczący - po wybuchu dzieli się na mniejsze pociski wyszukujące cele;
  • Granat ładunkowy - uderza seriami błyskawic w pobliskich wrogów.

Zestawy cech: Droga wojownika

  • Cios kombinacyjny - umiejętność walki wręcz odnawia zdrowie i daje czasowy bonus do obrażeń;
  • Zwinność bojowa - walka wręcz odnawia zdolność uniku;
  • Śmiertelny zasięg - po wykonaniu uniku, przez krótki czas masz większy zasięg walki wręcz;
  • Zabójczy prąd - po wykonaniu uniku, każde trafienie Kosturem elektrycznym pozostawia wyładowania, raniące pobliskich wrogów.

Zestawy cech: Droga prądu

  • Wirowa garda - Podczas używania Kostura elektrycznego możesz odbijać pociski przyciskiem walki wręcz. Udane odbicie potraja zadawane obrażenia na krótki czas;
  • Uderzenie nawałnicy - podczas wślizgu można wykonać potężny cios od dołu;
  • Piorunowy splot - trafienie uderzeniem wręcz zwiększa szybkość przeładowania broni;
  • Odpływ i przypływ - trafienie wroga powoduje naelektryzowanie go. Zaatakowanie naelektryzowanego przeciwnika ogłusza go i częściowo odnawia nasze zdolności.

Zestawy cech: Droga wiatru

  • Dezorientujący cios - trafienie uderzeniem wręcz ogłusza pobliskich wrogów;
  • Miarowe oddychanie - zwiększa maksymalną prędkość sprintu. Dodatkowo sprint odnawia zdolność uniku;
  • Medytacja bojowa - po otrzymaniu krytycznych obrażeń, atak wręcz i granaty odnawiają się o wiele szybciej;
  • Błyskawiczny refleks - uniki zapewniają częściową odporność na obrażenia;

Strzelec

Strzelcy, jak nazwa wskazuje, skupiają się na zadawaniu obrażeń dystansowych. Ich specjalna umiejętność - Złoty pistolet - umożliwia walkę potężnymi wrogami, samemu będąc poza zasięgiem ataku. Podobnie jak Gromodzierżca, Strzelec może wybierać między jednym z trzech zestawów cech (Dróg).

Umiejętność specjalna:

  • Złoty pistolet - przywołujesz specjalną broń, zadającą znaczne obrażenia i ogłuszającą wrogów.

Uniki:

  • Unik strzelca - wykonujesz unik, wymijając wrogów i przeładowując broń;
  • Unik szulera - wykonujesz unik, jednocześnie odnawiając zdolność walki wręcz.

Zdolności ruchu:

  • Potrójny skok - możesz wykonać dwa podskoki w powietrzu;
  • Wysoki skok - podskok w powietrzu wznosi strażnika na znaczną wysokość;
  • Skok na bok - pojedynczy podskok w powietrzu, którym można zmienić kierunek lotu.

Granaty:

  • Granat zapalający - podpala przeciwników, zadając im przez krótki czas stałe obrażenia;
  • Granat rozpryskowy - po wybuchu dzieli się na mniejsze pociski wyszukujące cele;
  • Granat-pułapka - przyczepia się do powierzchni i wybucha, gdy przeciwnik wejdzie w promień lasera.

Zestawy cech: Droga banity

  • Eksplodujący nóż zbliżeniowy - atak wręcz powoduje rzut nożem, który przyczepia się do powierzchni i eksploduje, jeśli w pobliżu znajdzie się wróg;
  • Łańcuch rozpaczy - precyzyjne zabójstwa zwiększają szybkość przeładowania broni twojej oraz sojuszników;
  • Zabójczy strzał - Złoty pistolet ma znacznie zwiększoną celność;
  • Sześciostrzałowiec - Złoty pistolet może wystrzelić do 6 razy, a po każdym zabójstwie kula wraca do magazynka.

Zestawy cech: Droga tysiąca cięć

  • Wachlarz noży - atak wręcz, w czasie którego skaczesz w powietrze i rzucasz serię wybuchowych noży;
  • Nożowy trik - rzucasz kilka noży, które podpalają przeciwników po trafieniu;
  • Zabawa z ogniem - zabijanie podpalonych przeciwników ładuje atak wręcz;
  • Płonące ostrze - jeśli podpalisz wrogów, to uniki ładują się szybciej.

Zestawy cech: Droga strzelca wyborowego

  • Wyważony nóż - atak wręcz, w którym rzucasz precyzyjnym nożem. Jeśli trafisz, zdolność zostaje automatycznie odnowiona;
  • Praktyka czyni mistrza - każde precyzyjne trafienie wprowadza w trans, który zmniejsza czas odnowienia zdolności specjalnej;
  • Eliminacja - precyzyjne zabójstwa zwiększają stabilność oraz prędkość dobycia broni. Złoty pistolet zada większe obrażenia, jeśli użyje się go co najmniej 20 sekund przed końcem tego wzmocnienia;
  • Ustawcie się - pozwala zadawać Złotym pistoletem precyzyjne trafienia, które zwiększają zadawane obrażenia i wydłużają czas trwania zdolności specjalnej.

Następnie: Destiny 2 - Czarownik (Warlock): podklasy i dostępne umiejętności

Spis treści: Destiny 2 - Poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Destiny 2 - Tytan (Titan): podklasy i dostępne umiejętności

Zobacz także