Destiny 2 - Tytan (Titan): podklasy i dostępne umiejętności
Wszystko, co musisz wiedzieć o klasie Tytana.
Tytan to jedna z trzech klas postaci dostępnych w Destiny 2. Na tej stronie zamieszczamy krótką charakterystykę klasy oraz spis dostępnych podklas oraz wszystkich umiejętności.
Tytani przypominają znanych z innych gier MMO Paladynów. To niezwykle silni i wytrzymali wojownicy, których zadaniem jest skupiać na sobie większość ataków wroga.
Nie oznacza to jednak, że brakuje im umiejętności ofensywnych - Tytani świetnie sprawdzają się w walce z wieloma przeciwnikami, dzięki szeregowi ataków obszarowych.
Tytani posiadają trzy oparte na żywiołach podklasy, różniące się zestawem dostępnych zdolności. Poniżej zamieszczamy ich charakterystykę.
Na tej stronie:
Wartownik
Wartownik to podklasa skupiona głównie na obronie. Ze względu na korzystanie z Aspektów i Fragmentów, pozwala na najszerszą personalizację i dostosowanie postaci do własnego stylu gry.
Umiejętność specjalna:
- Tarcza wartownika - przyzywa tarczę, którą możesz się osłonić, ale także atakować wręcz i rzucać;
- Osłona świtu - tworzy niezniszczalną kopułę, która chroni gracza i sojuszników oraz zapewnia premię do zadawanych.
Zdolności klasowe:
- Barykada kontrofensywna - tworzy niską barierę, znad której można wciąż prowadzić ostrzał. Dodatkowo, przyspiesza przeładowanie i zwiększa celność oraz stabilność broni;
- Potężna barykada - stawia dużą barierę, która chroni przed ostrzałem wroga.
Zdolności ruchu:
- Uniesienie katapultujące - podskok w powietrzu umożliwia krótki lot;
- Wysokie uniesienie - bardzo wysoki podskok w powietrzu;
- Uniesienie boczne - podskok w powietrzu umożliwia zmianę kierunku skoku.
Ataki wręcz:
- Rzut tarczą - rzucasz pociskiem, który odbija się od celów i powierzchni;
- Cios tarczą - w czasie sprintu możesz wykonać potężną szarżę na wroga.
Granaty:
- Kolec próżni - przyczepia się do powierzchni i emituje zadający obrażenia promień Światła;
- Próżniowa ściana - tworzy zaporę z płomieni;
- Granat tłumiący - uniemożliwia wrogom korzystanie ze zdolności na krótki czas;
- Granat wirowy - tworzy wir, który przyciąga cele i zadaje obrażenia;
- Granat kasetowy - po eksplozji dzieli się na mniejsze odłamki, zadające obrażenia od wybuchu;
- Granat magnetyczny - przyczepia się do celów i wybucha dwukrotnie;
- Pocisk aksjonowy - po wybuchu dzieli się na mniejsze pociski wyszukujące cele.
Aspekty i fragmenty:
Wartownik ma dostęp do szeregu dodatkowych zdolności zwanych Aspektami, które znacznie modyfikują jego styl gry. Aspekty można ponadto rozbudować działającymi podobnie Fragmentami. Aspekty i Fragmenty zakupimy od Ikory w Wieży.
Szturmowiec
Szturmowiec to najlepsza podklasa Tytana do zadawania obrażeń wielu wrogom jednocześnie. Jako podklasa tradycyjnego typu, Szturmowiec może wybrać, między jednym z trzech zestawów cech (Kodeksów)
Umiejętność specjalna:
- Pięści spustoszenia - seria potężnych ataków wręcz, zadających ogromne obrażenia.
Zdolności klasowe:
- Barykada kontrofensywna - tworzy niską barierę, znad której można wciąż prowadzić ostrzał. Dodatkowo, przyspiesza przeładowanie i zwiększa celność oraz stabilność broni;
- Potężna barykada - stawia dużą barierę, która chroni przed ostrzałem wroga.
Zdolności ruchu:
- Uniesienie katapultujące - podskok w powietrzu umożliwia krótki lot;
- Wysokie uniesienie - bardzo wysoki podskok w powietrzu;
- Uniesienie boczne - podskok w powietrzu umożliwia zmianę kierunku skoku.
Granaty:
- Granat hukowy - ogłusza wrogów w zasięgu eksplozji;
- Granat impulsowy - co jakiś czas zadaje obrażenia wrogom w pobliżu;
- Granat piorunowy - przyczepia się do powierzchni i razi wrogów prądem.
Zestawy cech: Kodeks roztrzaskania
- Sejsmiczne uderzenie - atak wręcz podczas sprintu, wywołujący eksplozję przy trafieniu;
- Wstrząsy wtórne - zadanie obrażeń atakiem wręcz odnawia energię granatów;
- Wielkość - otrzymujesz dodatkowy granat, a dodatkowo ich efekty działają dłużej;
- Prędkość graniczna - Uderzenie w ziemię Pięściami spustoszenia generuje zadającą obrażenia strefę. Zadawane obrażenia rosną wraz z czasem spędzanym w powietrzu;
Zestawy cech: Kodeks rakiety:
- Nawałnica - wyskakujesz w powietrze i wpadasz we wrogów, co zadaje znaczne obrażenia;
- Rakietowe uderzenie - w czasie sprintu wykonujesz atak wręcz, wyskakując w powietrze i zadając cios z góry;
- Konwersja uderzenia- trafienie celów Rakietowym uderzeniem odnawia zdolność specjalną i aktywuje Obejście inercji;
- Obejście inercji - zebranie amunicji podczas wślizgu przeładowuje broń, zapewnia energię walki wręcz i zwiększa zadawane obrażenia.
Zestawy cech: Kodeks niezłomnego:
- Atak frontalny - atak wręcz powoduje przeładowanie broni, zwiększa jej stabilność oraz zadawane obrażenia;
- Odwrócenie - zabójstwa atakami wręcz regenerują zdrowie;
- Nokaut - krytyczne zranienie wroga lub przełamanie osłony zwiększa zasięg i obrażenia ataków wręcz;
- Tratowanie - zabijanie wrogów Pięściami spustoszenia wydłuża ich czas działania.
Słoneczny pogromca
Słoneczny pogromca to podklasa Tytana, skupiona na nadawaniu wrogom utrudniających walkę statusów (głównie podpaleń). Podobnie jak Szturmowiec, Słoneczny pogromca może wybierać między jednym z trzech zestawów cech (Kodeksów).
Umiejętność specjalna:
- Słoneczny młot - przywołuje płonący młot bojowy, zadający ogromne obrażenia.
Zdolności klasowe:
- Barykada kontrofensywna - tworzy niską barierę, znad której można wciąż prowadzić ostrzał. Dodatkowo, przyspiesza przeładowanie i zwiększa celność oraz stabilność broni;
- Potężna barykada - stawia dużą barierę, która chroni przed ostrzałem wroga.
Zdolności ruchu:
- Uniesienie katapultujące - podskok w powietrzu umożliwia krótki lot;
- Wysokie uniesienie - bardzo wysoki podskok w powietrzu;
- Uniesienie boczne - podskok w powietrzu umożliwia zmianę kierunku skoku.
Granaty:
- Granat zapalający - podpala wrogów;
- Granat termitowy - tworzy linię płomieni;
- Granat fuzyjny - przyczepia się do wroga i wybucha.
Zestawy cech: Kodeks zrodzonego w ogniu:
- Cios młotem - atak wręcz podczas sprintu, który zadaje obrażenia od ognia i osłabia wrogów;
- Hartowany metal - zabójstwa zdolnościami zapewniają graczowi i sojusznikom premię do szybkości przeładowania oraz poruszania się;
- Wybuchowy stos - wrogowie zabici zdolnością specjalną wybuchają;
- Gniew Wulkana - po trafieniu wroga, młoty rozpadają się na wybuchowe odłamki.
Zestawy cech: Kodeks spustoszyciela:
- Płonący młot - przyzywa młot bojowy, miażdżący wrogów.
- Młot do rzucania - cios wręcz wypuści płonący młot, zadający obrażenia wrogom po drodze. Po podniesieniu młota z ziemi, cios wręcz odnowi się;
- Niestrudzony wojownik - trafienie wroga młotem do rzucania regeneruje zdrowie;
- Rozszalałe płomienie - zabójstwa zdolnościami zwiększają ich obrażenia.
Zestawy cech: Kodeks niszczyciela oblężeń:
- Wybuch moździerza - cios wręcz powoduje eksplozję, podpalającą pobliskich wrogów;
- Sol Invictus - zabijanie wrogów zdolnościami odnawia zdrowie. Po zabiciu wroga granatem, w miejscu eksplozji pojawi się zadająca obrażenia Plama słoneczna;
- Wojownik słońca - po przejściu przez Plamę słoneczną, zdolności gracza odnawiają się szybciej, zdolność specjalna trwa dłużej, a broń zadaje większe obrażenia;
- Nieustanne oblężenie - Uderzenia młotem tworzą Plamę słoneczną. Stojąc w Plamie, rzuty młotem stają się szybsze.
Następnie: Destiny 2 - Łowca (Hunter): podklasy i dostępne umiejętności
Spis treści: Destiny 2 - Poradnik i najlepsze porady
Poprzednio: Destiny 2 - jaka zawartość nie jest już dostępna