Skip to main content

Destiny 2 zmieni system malowania ekwipunku

Wzorem pierwsza część.

Bungie zaprezentowało zmiany, które do sieciowego Destiny 2 wprowadzi przyszłotygodniowa aktualizacja strzelanki. Ujawniono też, że zastosowany w grze system malowania ekwipunku w przyszłości doczeka się istotnych modyfikacji.

Obecna mechanika bazuje na przedmiotach jednorazowego użytku, które zastąpiły znane z poprzedniej części shadery, czyli „farby” do przyozdabiania posiadanego sprzętu.

Kontrowersyjny system malowania doczeka się zmian

Rozwiązanie wzbudza kontrowersje. Niektórzy gracze zarzucają Bungie i firmie Activision, że w ten sposób chcą zmusić do kupowania Jasnych Engramów, a więc skrzynek z losowymi dodatkami kosmetycznymi, na wzór podobnych lootboxów z CS:GO czy Overwatch.

We wpisie na oficjalnej stronie studia starszy projektant strzelanki - Tyson Green - zdradził, że trwają prace nad przywróceniem systemu z pierwowzoru.

„Wiemy, że tęsknicie za mechaniką barw pancerza z Destiny 1. Obecnie zastanawiamy się nad sposobami wprowadzenia tego systemu bez utraty możliwości dostosowywania poszczególnych elementów broni oraz nakładania barw na broń, duchy, statki i Wróble” - napisał deweloper.

„Rozumiemy też, że chcecie większej swobody w używaniu barw i braku ograniczeń dostępności. Obecnie zastanawiamy się nad powrotem do kolekcji barwników, dzięki czemu będziecie mogli uzyskać kopie już posiadanych kolorów” - tłumaczy.

„Prace cały czas trwają - dokładniejszą datę wprowadzenia tych zmian podamy, gdy będziemy bliżej rozwiązania. Na razie chcemy tylko poinformować was, że mamy to na warsztacie” - dodaje Green.

Z kolei część z poprawek, jakie w przyszłym tygodniu pojawią się w Destiny 2, dotyczy wydarzeń z trybu Żelazna Chorągiew (w oryginale Iron Banner). Poczynając od następnego - rozpoczynającego się 30 stycznia - gracze sami wybiorą określone nagrody. Do tej pory przedmioty losowała gra.

Poza tym pojawią się wyzwania, których ukończenie pozwoli odblokować ozdoby dla ekwipunku powiązanego ze wspomnianym wariantem.

Modyfikacje zajdą także w Najazdach. W trakcie walk uczestnicy zmagań staną przed szansą zdobycia pancerzy z premiami przydatnymi w raidach. Zmienią się też sytuacje, w których przeciwnik może pozostawić po sobie sprzęt.

Zobacz na YouTube

Ponadto zwiększy się prawdopodobieństwo otrzymania egzotycznego wyposażenia, a w prestiżowej wersji rywalizacji będzie można zdobyć dwukrotnie więcej przedmiotów niż na normalnym poziomie trudności.

Do tego egzotyczna „obudowa pretendenta” dla ducha, przygotowany z myślą o raidach. Gadżet zaoferuje parę bonusów, w tym szansę na Jasny Engram jako nagrodę w Najeźdźcie.

Pełna lista szykowanych zmian obejmuje jeszcze wprowadzenie pancerzy mistrzowskich, które zmniejszą ilość otrzymywanych obrażeń przy korzystaniu z superzdolności, a także długo oczekiwaną poprawkę dla karabinu Soczewka Prometeusza (Prometheus Lens).

Zobacz także