Destiny otrzyma częstsze misje publiczne
Opublikowano kalendarz wydarzeń. Pierwszy raid dostępny od 16 września.
Bungie zapowiada, że publiczne misje w Destiny - scenariusze aktywne w określonych momentach dla wszystkich graczy - pojawią się w grze częściej.
Publiczne wydarzenia rozgrywają się w otwartym świecie i zazwyczaj wiążą się z szybką inwazją przeciwnika, którą zwalczyć mogą bohaterowie przebywający akurat w pobliżu.
We wpisie na oficjalnej stronie studia opublikowano także kalendarz nadchodzących aktywności, zaplanowanych przez Bungie dla swojej sieciowej strzelanki, przybliżając ją jeszcze bardziej do produkcji typu MMO.
„Już wkrótce bardzo dziwne postacie pojawią się w Wieży ze specjalną ofertą” - napisał David „Deej” Dague, odpowiedzialny za kontakty ze społecznością.
„Wydarzenia publiczne spadną z nieba w waszych ulubionych lokacjach z większą częstotliwością. A Bungie samo wkroczy do akcji, oferując nasze własne wyzwania - o ile dacie radę.”
Jeśli mowa o wydarzeniach, to w dniach 12-14 września w sieciowej rywalizacji Crucible dostępny będzie tryb Salvage. W meczach tego typu ścierają się trzyosobowe drużyny, walcząc na małych i średnich mapach, a zadaniem jest odzyskanie reliktów.
Najbardziej interesująca jest chyba data 16 września. Tego dnia postacie na 26 poziomach doświadczenia będą mogły rozpocząć pierwszą misję typu raid - Vault of Glass. Te sześcioosobowe, kooperacyjne scenariusze reklamowane są jako najtrudniejsze wyzwanie w grze, oferujące także atrakcyjny ekwipunek za pokonanie przeciwników.
Nieco większą tajemnicą owiane są pozostałe atrakcje zaplanowane na wrzesień: Combined Arms oraz Queen's Wrath. W październiku dostępne będzie Iron Banner, także związane z trybem sieciowej rywalizacji. W tej opcji rozgrywki gracze nie startują na równym poziomie, lecz przenoszą całe wyposażenie i doświadczenie z kampanii.