Destiny: The Taken King - Strike Fallen Saber
Wyłączamy zasilanie i pokonujemy Sabera-2.
Dla przypomnienia - misje Strike to zadania grupowe dla trzech graczy. Mogą być wykonywane z nieznajomymi lub z przyjaciółmi. Polegają na wykonaniu kilku celów i likwidowaniu przeciwników. Gracze walczą też z bossami, potężniejszymi wrogami, trudniejszymi do pokonania. Do misji przechodzimy z poziomu mapy galaktyki.
By odblokować Strike, musisz ukończyć kampanię w The Taken King, a później udać się do postaci Commander Zavala w lokacji Tower i zaakceptować misję A Cry For Help.
Kopalnie i mechanizmy obronne Rasputina
Kiedy trafisz do lokacji misji, przywołaj pojazd i jedź z towarzyszami dalej, z klifu do wody. Zobaczycie wzgórze, musicie je okrążyć i jechać dalej wybrzeżem. W razie czego po prostu wyciągnij Ghosta, by zobaczyć wskaźnik wskazujący drogę. W końcu dotrzecie do lokacji Grottos.
To jednak tylko przystanek, musicie jechać dalej za wskaźnikiem, aż traficie do miejsca, w którym z orbity spadnie satelita Warsat - powinna wylądować na klifie, za ścieżką prowadzącą z Grottos. Kiedy obiekt spadnie, musicie zacząć go bronić przed atakami wrogów, aż do momentu, gdy licznik osiągnie 100. Po wszystkim zejdźcie niżej i wejdźcie do kopalni.
W środku najlepiej podążać za wskaźnikiem celu aż do pomieszczenia z kładkami po lewej i prawej, będzie tam także ścieżka pośrodku i kolumna w centrum. Waszym celem będzie przełamanie obrony Rasputina, ale wcześniej należy wyeliminować wszystkich przeciwników z pokoju. Uważajcie przede wszystkim na wybuchające Shanki. Poza tym, to wrogowie, których widzieliście już wcześniej - przede wszystkim w House of Wolves.
Po wyczyszczeniu pokoju przejdźcie na drugi koniec od wejścia, na ekranach powinna wyświetlić się wam informacja „coolant vent is exsposed”. Zobaczycie otwierający się otwór - musicie tam trafić granatem. To powinno wystarczyć, by powstrzymać mechanizmy obronne Rasputina.
Wyłączanie zasilania
Po wszystkim przejdźcie w stronę wejścia, ale zamiast iść skąd przybyliście, skręćcie w lewo. Traficie na szyb wentylacyjny, do którego można - i trzeba - wejść. Później należy przestrzelić obluzowany panel, by wyjść z szybu i opaść niżej.
Wasz cel za moment się zaktualizuje. Będziecie musieli wyłączyć zasilanie. Idąc dalej zobaczycie pokój z wiązkami elektryczności płynącymi w prawo, przejście będzie więc zablokowane. Jeden z członków zespołu musi przejść w lewo, niech włączy wskaźnik misji, a dotrze do oznaczonego punktu i podniesie Relic. Teraz musi ponownie podążać do swojego celu i umieścić Relic w odpowiednim miejscu, by wyłączyć zasilanie.
Kiedy jedne z graczy pójdzie po Relic, dwóch pozostałych musi odpierać ataki wrogów - na szczęście nie jest to nic wymagającego. Kiedy pierwszy użytkownik odpowiednio użyje Relica, wszyscy mogą już przejść dalej.
Idźcie przez strukturę, pokonujcie kolejne grupy wrogów - nie będzie tu już żadnych „zagadek” i przeszkód, poza kosmitami. Po prostu patrzecie więc na wskaźnik misji, jeżeli w chaosie bitwy zabłądzicie. Zbierzcie dużo amunicji zanim zejdziecie po przekrzywionej ścianie - przed wami walka z bossem.
Boss: Saber-2
W pomieszczeniu są dwie strefy, w których powinniście się ustawiać. Jedna jest po prawej zaraz od miejsca, w którym lądujecie w pokoju, a kolejne jest przy ścianie na wprost. To gdzie powinniście stać zależy od pozycji bossa.
Kiedy wielki Shank w końcu się pojawi, rozpocznijcie ostrzał. Musicie tylko uważać na grupy wrogów, którzy będą wam przeszkadzać. Pamiętajcie od celowaniu w słaby punkt bossa, gdy zacznie odsłaniać „zęby”.
To Strike dodatku The Taken King, macie więc dobrą okazję do wykorzystania umiejętności nowych specjalizacji klas - o ile je wybraliście. Nie warto tu jednak korzystać z miecza. Starcie jest stosunkowo proste, wystarczy, że jeden z was zajmie się mniejszymi przeciwnikami. Poza tym, zmieniajcie pozycję, by unikać ataków bossa. To wszystko.
Wróć do głównej strony - Destiny: The Taken King - Poradnik, Solucja.