Destrukcja w Crackdown 3 wyłącznie w trybie multiplayer
W kampanii mamy chronić miasto, a nie je niszczyć.
Ujawnienie podczas targów E3 nowego trailera Crackdown 3 wzbudziło pewne wątpliwości i szereg pytań ze strony graczy zainteresowanych systemem destrukcji otoczenia, którego nie można dostrzec w nowym zwiastunie.
W rozmowie z Eurogamerem dyrektor produkcji w studiu Sumo Digital - Gareth Wilson - przypomniał, że zniszczalne otoczenie na wielką skalę nie jest elementem trybu dla jednego gracza.
„Destrukcja od początku była planowana jako część trybu multiplayer. Ten aspekt jest rozbudowany, mamy duże bitwy na arenach i dwudziestominutowe mecze, w których celem jest zniszczenie wieży oponentów. Tutaj destrukcja działa świetnie”.
Wilson podkreślił, że system zniszczeń wymaga do poprawnego działania stałego połączenia z siecią - dlatego nie zdecydowano się zaimplementować go do kampanii fabularnej, którą można będzie rozegrać offline.
Twórca dodał też, że celem bohaterów opowieści będzie ocalenie miasta, a nie zrównanie go z ziemią.
Dla przypomnienia - poniżej materiał z prezentacji organizowanej przez deweloperów w 2015 roku, kiedy prezentowano wczesny prototyp trybu dla wielu graczy.
Crackdown 3 debiutuje 7 listopada, razem z konsolą Xbox One X. Strzelanka trafi także na komputery z systemem Windows 10 - jak wszystkie produkcje od Microsoftu.