Detroit Become Human - Burzowa noc: wszystkie zakończenia, cz. I
Opis pierwszych siedmiu zakończeń rozdziału.
Schemat rozdziału Burzowa noc jest bardzo rozgałęziony i posiada wiele zakończeń. Kluczowym momentem tej misji jest dotarcie do pokoju Alice przed lub po Toddzie, które szczegółowo opisaliśmy na poprzedniej stronie:
Wybierając jedno z powyższych rozwiązań, nie będziesz miał dostępu do wszystkich finałów rozdziału. Choć do niektórych zakończeń możesz dotrzeć niezależnie od tego, czy ubiegłeś Todda w drodze do Alice, czy nie.
Na tej stronie opisaliśmy wszystkie zakończenia oraz najprostszą drogę do ich osiągnięcia. Ze względu na liczne rozgałęzienia schematu można na kilka sposobów dotrzeć do tego samego finału.
Poniżej zostały opisane wszystkie możliwe zakończenia rozdziału Burzowa noc:
- Todd zabija Alice
- Kara strzeliła do Todda (6)
- Alice strzeliła do Todda (8)
- Todd uszkodził Karę na korytarzu (13)
- Kara i Alice walczyły i uciekły (17)
- Todd uszkodził Karę na zewnątrz (podwórze) - 23
- Todd uszkodził Karę na dole (parterze) - 25
Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.
Zakończenie: Todd zabija Alice
Do tego finału dotrzesz, jeśli Kara na początku nie zostanie defektem. Szczegółowo to zakończenie zostało opisane na stronie:
Zakończenie: Kara strzeliła do Todda (6)
Warunki odblokowania tego zakończenia:
- dotrzyj do Alice po Toddzie,
- w drodze do pokoju Alice, zabierz pistolet z pokoju Todda. Ta czynność wymaga odblokowania akcji: zauważono broń w „Nowym domu” z rozdziału: Nowy dom.
Po wejściu do pokoju zagroź pistoletem (1) Toddowi, aby bronić Alice (2). Następnie rozpocznie się scena QTE, na końcu której Kara zabije Todda (3), gdy leżąc na podłodze, sięgnie po broń (należy szybko wciskać przycisk: X, aby tego dokonać).
Następnie razem z dziewczynką zejdźcie na dół, otwórz główne drzwi (4) i pobiegnij do autobusu (5).
Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.
Zakończenie: Alice strzeliła do Todda (8)
Warunki odblokowania tego zakończenia i jego przebieg jest niemal identyczny, co finał: Kara strzeliła do Todda (6). Jedyna różnica polega na tym, że to Alice zabije mężczyznę. Dokonasz tego, jeśli na końcu sceny walki z Toddem nie sięgniesz po broń (po prostu nie wciskaj przycisku X).
Zakończenie: Todd uszkodził Karę na korytarzu (13)
Warunki odblokowania tego zakończenia:
- dotrzyj do Alice po Toddzie,
- nie zabieraj broni z szafki nocnej z pokoju Todda.
Wejdź do pokoju dziewczynki, w którym znajduje się ojciec i córka, aby bronić Alice (2). Jeśli wygrasz sekwencję QTE, to ogłuszysz Todda (9), a ten runie na podłogę. Chwyć dziewczynkę za rękę i ucieknijcie z pokoju na korytarz (wyjdź z pokoju - 10). Mężczyzna wstanie i zacznie gonić Karę (11). Jeśli będziesz wolno poruszał się, to Todd złapie obie (12) w korytarzu, zanim jeszcze zejdziecie na parter.
Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.
Zakończenie: Kara i Alice walczyły i uciekły (17)
Warunki odblokowania tego zakończenia:
- dotrzyj do Alice przed lub po Toddzie,
- nie zabieraj broni z szafki nocnej z pokoju Todda.
Wejdź do pokoju córki, w którym znajduje się mężczyzna i dziewczynka, aby obronić Alice (2). Jeżeli wygrasz scenę walki QTE, to ogłuszysz Todda (9), a ten padnie na ziemię. Złap dziewczynkę za rękę i wybiegnijcie z pokoju na korytarz. Ojciec wstanie i zacznie gonić Karę (11). Dlatego jak najszybciej zejdźcie po schodach.
Gdy będziecie na dole, wybierz drogę ucieczki przez główne drzwi (14) (strzałka prosto). Będziesz musiał sprawnie uporać się z ich otwarciem, wciskając szybko przyciski i wykonując odpowiednie ruchy zgodnie z tym, co zobaczysz na ekranie. Jeśli ci się uda (otwórz główne drzwi - 15), to wybiegniesz na ulice. Pędź ile sił w nogach w stronę nadjeżdżającego autobusu, aby go złapać (16).
Jest to najszybszy sposób, aby dotrzeć do tego zakończenia, choć nie jedyny. Możesz również wybrać drogę przez podwórko (18), by walczyć z Toddem na dole (19) i uciec mu (20) przed podwórze (21). Istnieją również inne ścieżki, które doprowadzą cię do tego finału. Przejrzyj schematy, które znajdziesz na tej stronie, jeśli chciałbyś wypróbować inne rozwiązania.
Zakończenie: Todd uszkodził Karę na zewnątrz (podwórze) - 23
Warunki odblokowania tego zakończenia:
- dotrzyj do Alice przed lub po Toddzie,
- nie zabieraj broni z szafki nocnej z pokoju Todda.
Ścieżek do tego negatywnego zakończenia prowadzi kilka. Aby obejrzeć ten finał możesz dotrzeć do Alice przed lub po Toddzie. Kluczowym momentem będzie tutaj przedostanie się na podwórze. Opisana droga do tego zakończenia jest jedną z kilku. Powstała na postawie opisu powyższego finału: Kara i Alice walczyły i uciekły (15)
Po tym jak Kara i Alice uciekły z pokoju (Wyjdź z pokoju - 10), a Todd został ogłuszony (9), ojciec będzie was gonił (11). Gdy zejdziesz na parter, pobiegnij na podwórze (18). Następnie czeka cię walka na dole (19). Jeśli ją wygrasz, to uciekniesz Toddowi z domu (20) i przedostaniesz się na podwórze. Tam czeka się skok przez płot. Jeżeli zawiedziesz (Nie udało się uciec - 22), to Todd uszkodzi Karę na zewnątrz (23).
Zakończenie: Todd uszkodził Karę na dole (parterze) - 25
Warunki odblokowania tego zakończenia:
- dotrzyj do Alice przed lub po Toddzie,
- nie zabieraj broni z szafki nocnej z pokoju Todda.
Ścieżek do tego negatywnego zakończenia prowadzi kilka. Aby obejrzeć ten finał możesz dotrzeć do Alice przed lub po Toddzie. Kluczowym momente będzie tutaj przedostanie się na parter. Opisana droga do tego zakończenia jest jedną z kilku. Powstała na postawie opisu powyższego finału: Kara i Alice walczyły i uciekły (17)
Po tym jak Kara i Alice uciekły z pokoju (Wyjdź z pokoju - 10 ), a Todd został ogłuszony (9), ojciec będzie was gonił (11). Gdy zejdziesz na parter, pobiegnij na podwórze (18). Następnie czeka cię walka na dole (19). Jeśli Todd wygra walkę (24), to w konsekwencji uszkodzi Karę na dole (25).
- Spis treści: Detrot Become Human - Poradnik, Solucja
Na kolejnej stronie ( Detroit Become Human - Burzowa noc: wszystkie zakończenia, cz. II) opisaliśmy pozostałe zakończenia rozdziału.