Skip to main content

Detroit Become Human - Capitol Park: Roześlij wiadomość, zakończenia

Przeprowadzamy pokojową lub wrogą manifestację.

Teraz, gdy uwolniłeś androidy ze sklepu Cyberlife, będziesz mógł „rozesłać wiadomość”, czyli stworzyć przesłanie, które ma dotrzeć do wszystkich ludzi. Defekty - z Markusem na czele - walczą o swoją wolność i wolność pozostałych androidów, które nadal służą swoim panom.

Na poprzedniej stronie (Detroit Become Human - Capitol Park: Dotrzyj do sklepu, Zabezpiecz teren) wyjaśnialiśmy, w jaki sposób dotrzeć do sklepu i jak się do niego włamać. Teraz, gdy uwolniłeś androidy, czas zostawić po sobie wiadomość z przesłaniem, która trafi do całego kraju.


Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.


Pokaż, co myślisz, Roześlij wiadomość

Wyjdź ze sklepu. Teraz twoim zadaniem będzie pozostawienie ludziom wiadomości z przesłaniem pokojowym lub wrogim. Od ciebie zależy, jaki charakter będzie miał twój apel. Pamiętaj, że będzie to miało wpływ na przyjętą strategie walki o wolność, a także będzie miało znaczeniu w kontekście zakończenia gry.

Podchodząc do różnych elementów otoczenia, za każdym razem, będziesz wybierał, jak chcesz się zachować - pacyfistycznie czy agresywnie. Poniżej opisaliśmy wszystkie działania, jakie można wykonać. Wyraź swoje podejście, by wybrać przesłanie - pacyfistyczne (26) lub agresywne (25).

Dokonasz tego, wykonując więcej czynności danego typu. Na przykład niszcząc i rozwalajać elementy otoczenia, sprawisz, że opinia publiczna obierze twoje zachowanie jako agresywne. Hakując interaktywne przedmioty i oznaczając napisami i symbolami walki o wolność otoczenie w Capitol Parku, wywołasz pozytywny odbiór swoich działań.

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

  • namaluj na ławkach / przewróć ławki (1) - podejdź do ławki, wybierz opcję: namaluj i wybierz symbol, który od tej pory będzie kojarzony z androidami walczącymi o wolność. Opcja zniszcz zwiększy poziom agresji
  • zhakuj bilboardy / wyłącz bilboardy (2) - ekrany znajdziesz obok ławek. Hakując monitory, zwiększysz poziom pacyfizmu, a wyłączając je zwiększysz poziom agresji
  • pomaluj posąg / zniszcz posąg (3) - posąg znajduje się między drogą a ławkami. Niszcząc statuę, zwiększysz poziom agresji, a malując na niej symbol, zwiększysz poziom pacyfizmu
  • popchnij samochód / przewróć samochód (4) - samochody stoją przy drodze. Popychając je, zwiększysz poziom pacyfizmu, a wywracając je, zwiększysz poziom agresji
  • maluj na samochodach (5) - malując znak na autach, zwiększysz poziom pacyfizmu
  • odmów Mołotwa (6) / weź Mołotowa (7) - gdy podejdziesz do altany, która znajduje się przed budynkiem z napisem „CAPITOL PARK”, North podejdzie do Markusa i wręczy mu koktajl Mołotowa. Biorąc go (7), znacznie zwiększysz poziom agresji, a odmawiając (6), zwiększysz poziom pacyfizmu
  • zatknij flagę (8) - wejdź na altankę, która znajduje się przed budynkiem z napisem „CAPITOL PARK” i zatknij flagę, aby zwiększyć poziom pacyfizmu. Ta opcja będzie dostępna, jeśli odmówiłeś (6) przyjęcia koktajlu Mołotowa
  • rozpal ognisko (9) - zniszcz altankę, która znajduje się przed budynkiem z napisem „CAPITOL PARK”, za pomocą koktajlu Mołotowa, aby zwiększyć poziom agresji. Ta opcja będzie dostępna, jeśli wziąłeś (7) koktajl Mołotowa od North
  • zhakuj latarnie / zgaś latarnie (10) - podejdź do ulicznej latarni i zhakuj ją, by zwiększyć poziom pacyfizmu. Przerwa w zasilaniu sprawi, że zwiększy się poziom agresji.
  • zhakuj parking dla androidów / zniszcz parking dla androidów (11) - parkingi znajdziesz w różnych miejscach. Hakując je, zwiększysz poziom pacyfizmu, a niszcząc je, zwiększysz poziom agresji
  • maluj na oknach / wybijaj okna (12) - podejdź do witryny sklepowej. Malując napis na oknie, zwiększysz poziom pacyfizmu, a niszcząc szybę, zwiększyć poziom agresji
  • zhakuj przystanek autobusowy / zniszcz przystanek autobusowy (13) - przystanek znajduje się naprzeciwko sklepu z androidami. Hakując go, zwiększyć poziom pacyfizmu, a niszcząc go, zwiększysz poziom agresji
  • przeciąż sieć elektryczną (14) - podejdź do parkometrów i zhakuj je, by zwiększyć poziom agresji
  • uwolnij androidy stojące w witrynach (15) - podejdź do witryny sklepowej z androidami. Zbijając szybę, zwiększysz poziom agresji
  • rozwieś płachtę (16) - wejdź po ścianie na dach, by zamontować hologram z symbolem wolnych androidów. Zwiększy to poziom pacyfizmu
  • spal: kawiarnię (17), samochody (18), hotel (19), Cyberlife (20), podpal śmietniki (21) - to czynności będą dostępne, jeśli wziąłeś koktajl Mołotowa od North (7). Kawiarnia znajduje się naprzeciwko budynku z napisem „CAPITOL PARK. Samochody stoją na drodze, Hotel mieści się w budynku „CAPITOL PARK”, a Cyberlife to sklep z androidami, w którego wjechałeś ciężarówką

Zakończenia

Za pierwszym razem nie wykonasz wszystkich powyższych działań, więc jeśli chcesz zrealizować schemat na 100 procent, musisz powtórzyć rozdział kilkuktotnie.

Po pewnym czasie, gdy wykonasz kilka z powyższych czynności, zjawi się patrol policji (22) i androidy będą musiały uciekać. Zakończenie będzie uzależnione od decyzji, które podjąłeś podchodząc do różnych elementów otoczenia w Capitol Parku.

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

  • Markus nie przedstawił swojego przesłania (30) - po uwolnieniu androidów ze sklepu Cyberlife, nie wykonuj żadnych działań, tylko czekaj. Nie przedstawiaj przesłania (23).
  • Markus przeprowadził demonstrację z użyciem przemocy (31) -przedstaw wyraźne przesłanie (24), wykonując jak najwięcej działań związanych z agresywnym przesłaniem (25)
  • Markus przeprowadził pokojową demonstrację (32) - przedstaw wyraźne przesłanie (24), wykonując jak najwięcej działań związanych z pacyfistycznym przesłaniem (26)


Po tym jak zjawi się patrol policji (22), podejdź do North, która znajduje się na środku ulicy, i porozmawiaj z nią. Następnie zbliż się do grupki androidów, którzy złapali dwóch funkcjonariuszy. Defekty pragną zemsty, lecz to Markus podejmie ostateczną decyzji, co z nimi zrobić:

  • zabij (26) - policjanci zostaną zabici
  • oszczędź (27) - policjanci nie zostaną zabici
  • pozwól tłumowi zdecydować (28) - pozostaw decyzje zgromadzonym defektom.

Następnie zespół powróci do Jerycha (29), a misja zakończy się.

Zobacz także