Skip to main content

Detroit Become Human - Gniazdo

Badamy mieszkanie defekta.

Ostatnia scena, w której wystąpili Connor i Hank, zakończyła się wybuchem złości porucznika Andersona. W tym rozdziale, podczas przerwy na lunch, będziesz miał okazję do tego, aby przekonać do siebie krnąbrnego policjanta.

Pierwsza część rozdziału będzie toczyła się na ulicy. Connor odbędzie rozmowę Hankiem, by bliżej go poznać. Kolejna część misji zaprowadzi bohaterów do mieszkania poszukiwanego przez nich defekta - Ruperta.


Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.


Przerwa na lunch

Wyjdź z samochodu i podejdź food trucka. Przysłuchaj się rozmowie porucznika z mężczyzną zajmującym się hazardem. Uruchom tryb umysłu (R2), aby zeskanować następujące twarze i tabliczki (wykonaj to, zanim Hank zgodzi się na obstawienie zakładu):

  • licencja inspekcji sanitarnej Detroit A,
  • Pedro Aabdar B,
  • Gary Kayes C,
  • porucznik Hank Andresson D,

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Następnie dołączysz do Hanka (1) i rozpocznie się rozmowa. Jeśli chcesz polepszyć relacje pomiędzy androidem a porucznikiem, przeproś go za swoje zachowanie. Gdy kucharz będzie podawać Hankowi posiłek, zeskanuj napój oraz hamburgera. W ten sposób wykonasz akcję: przeanalizuj środowisko (2).

Anderson odejdzie od food trucka i podejdzie do stolika. Idź za nim, aby porozmawiać z Hankiem (3). Jeśli Connor zginął w poprzednich rozdziałach, Hank znieważy Connora (4), a misja przeniesie się do windy (8). W innym przypadku będziesz mógł wymienić kilka zdań z Andersonem przy stoliku, które mogą wpłynąć na relację między partnerami:

  • Hazard (jeśli zeskanowałeś twarz Pedra Aabdara) - relacja nie zmieni się.
  • Cholesterol (jeśli zeskanowałeś hamburgera) - relacja poprawi się i odblokujesz akcję: ostrzeż Hanka przed cholesterolem (6).
  • Kolega (jeśli zeskanowałeś twarze znajomych przy food trucku) - relacja poprawi się i odblokujesz akcję: ostrzeż Hanka przed znajomymi (7).
  • Smacznego - relacja nie zmieni się.
  • Zwyczaje - relacja nie zmieni się.
  • Autostrada (jeśli Hank zabronił ci przechodzić przez ogrodzenie atustrady w rozdziale Wielka ucieczka) - relacja nie zmieni się.
  • O Connorze - relacja nie zmieni się.
  • Hank i androidy - relacja nie zmieni się.
  • Defekty - relacja nie zmieni się.
  • Odpowiedź na pytanie: „Miałeś do czynienia z defektami?" -> prawda - relacja nie zmieni się, kłamstwo - relacja pogorszy się.
  • Odpowiedź na pytanie: „Do jakich wniosków dochodzisz?" -> szczerość - relacja poprawi się, psychologia - relacja poprawi się, oschłość - relacja pogorszy się.

Jeśli będziesz szczery z partnerem, wówczas odblokujesz akcję: powiedz prawdę Hankowi (5)

Po zakończeniu rozmowy akcja przeniesie się do windy (8).

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.


W windzie (8)

Scena rozpocznie się w windzie budynku, w którym mieści się mieszkanie defekta. Idź za Hankiem. Anderson stanie przy drzwiach. Na podłodze leżą pióra - zbadaj je (9). Następnie zapukaj dwukrotnie, po czym wejdziecie do gniazda (10). Podążaj za Hankiem do pokoju.


Zbadaj mieszkanie

Twoim zadaniem będzie przeanalizowanie wskazówek i poszlak, które pomogą ci odnaleźć poszukiwanego defekta. Rozejrzyj się po pokojach i łazience. Poniższe czynności staraj się wykonywać w przedstawionej kolejności, aby zaliczyć wszystkie akcje na schemacie.

  • na szafce w pierwszym pokoju po prawej stronie korytarza znajdziesz magazyn, a w nim artykuły: "Epidemię bordo" oraz „Bez powrotu" (11) ,
  • w szafie w głównym pokoju znajdziesz podrobione prawo jazdy E,
  • na szafce w głównym pokoju znajdziesz kurtkę wojskową F,
  • na ladzie w głównym pokoju znajdziesz karmę dla ptaków G,
  • w lodówce w głównym pokoju nie będzie jedzenia H,
  • podejdź do plakatu przywieszonego do ściany i przeanalizuj dwie wskazówki (pierwsza znajduje się mniej więcej na środku plakatu, a druga w prawym, górnym rogu). Następnie odsłoń go, aby znaleźć dziennik (12),
  • zerknij na ścianę w łazience - odnajdziesz tam napisy rA9 (zobacz nawiązanie do rA9 - 13),
  • wykonując powyższą czynność, będziesz mógł zbadać stołek (14) (wskazówki: stołek oraz pisak leżący na ziemi) i zrekonstruować wydarzenia.
  • spójrz na zlew w łazience: zbadaj próbkę niebieskiej krwi i znajdź LED-y (15),
  • podjedź do klatki, która leży na środku głównego pokoju (zbadaj klatkę - 16). Znajdź trzy wskazówki: ślady na dolnej i górnej części podstawy oraz hak. Następnie zrekonstruuj wydarzenia. W ten sposób dowiesz się, że defekt przebywa na strychu.

Jeśli śledztwo Connora będzie trwało za długo, Hank zacznie się niecierpliwić. Wówczas będziesz mógł odejść (Hank i Connor opuszczają mieszkanie - 17), a misja zakończy się fiaskiem, gdyż nie udało się znaleźć Ruperta (18).


Znajdź Ruperta (19)

Podejdź do dziurowego sufitu. Po chwili defekt skoczy na Connora (znajdź Ruperta - 19) i zacznie uciekać. Goń go (20), wciskając przyciski, które pojawią się na ekranie oraz wybierając optymalną drogę (szybką, ale ryzykowną, albo wolniejszą, ale bezpieczną).

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.


Zakończenia: Rupert popełnił samobójstwo (27), Rupert uciekł (28)

Jeśli będziesz wybierał najszybsze drogi oraz wykonywał poprawnie sekwencje QTE, to dogonisz Ruperta (21). Wówczas defekt popchnie Hanka (24), który znajdzie się w niebezpieczeństwie. Będziesz musiał zdecydować, czy biec za Rupertem (25), czy uratować Hanka (26). Od tego zależeć będzie zakończenie.

  • Biegnij za Rupertem (25) - pozostawisz Hanka na pastwę losu, ale dogonisz defekta. Ten jednak popełni samobójstwo (27). Porucznik - co prawda - przeżyje, ale wścieknie się na Connora, że mu nie pomógł - relacje między nimi pogorszą się.
  • Uratuj Hanka (26) - zamiast biec za defektem, pomóż swojemu partnerowi wdrapać się na dach. Rupert ucieknie (28), ale relacje między porucznikiem a androidem polepszą się, a niestabilność programu androida wzrośnie.

Rupert ucieknie (28) również wówczas, jeśli Connor straci go z oczu (22), biegnąć wolno, wybierając dłuższe drogi i nie wciskając odpowiednich przycisków na czas.



Zakończenie: Connor zginął w trakcie pościgu za Rupertem (29)

Connor zginie (23), jeśli w porę nie naciśniesz odpowiedniego przycisku, gdy ten zjeżdżając po dachach, zamiast skoczyć, spadnie na ziemię. Łowca defektów nie przeżyje również upadku z wysokości, jeżeli spadnie z drabiny.

Zobacz także