Skip to main content

Detroit Become Human - Klub Eden

Badamy miejsce zbrodni i szukamy mordercy.

Opisywany rozdział jest bezpośrednią kontynuacją zdarzeń przedstawionych w misji: Rosyjska ruletka. Hank i Connor badają miejsce zbrodni, klub Eden, w celu odnalezienia świadków i zabójcy.

Rozdział może zakończyć się na trzy sposoby. W zależności od podjętych decyzji możesz znacznie polepszyć lub pogorszyć relacje głównego bohatera z porucznikiem Andersonem. Miej na uwadze, że w kolejnej misji (Most) nastawienie (wrogość lub sympatia) Hanka do Connora będzie miało bezpośrednie przełożenie na jej finał.


Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.


Początek - Zbadaj Klub Eden

Wyjdź z samochodu, po tym jak Anderson z bólem głowy wydostanie się z pojazdu. Idź za Hankiem (1). Dostaniecie się do wnętrza Klubu Eden, a następnie przejdziecie do głównej sali, gdzie czeka Ben. Miejsce zbrodni (2) znajduje się w pokoju, przy którym stanie porucznik. Gdy wejdziecie do środka, niemiło przywita was Gavin.

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Kiedy odsłuchasz odprawy (3), Connor będzie mógł poszukać wskazówek.

  • zbadaj androida (4) - ciało leży na podłodze. Zdiagnozuj zwłoki, a następnie zanalizuj krew
  • zbadaj ofiarę (5) - ciało leży na łóżku. Przeanalizuj trzy wskazówki: głowa, szyja i klatka piersiowa. Następnie wykonaj rekonstrukcję, z której wyniknie, że ofiara została uduszona

Gdy wykonasz powyższe czynności, podejdź jeszcze raz do ciała androidki, aby zbadać jej pamięć. Naprawiając ją (6), zdołasz z nią porozmawiać (7). Podczas rozmowy możesz wybrać podejście:

  • agresywne (8) - opcja dialogowa oznaczona przyciskiem kółka
  • spokojne (9) - opcja dialogowa oznaczona przyciskiem X

Nie ma znaczenia, którą kwestię dialogową wybierzesz. Wspólnie z Hankiem bowiem dojdziecie do wniosku, że w zbrodni musiała uczestniczyć druga androidka. Wyjdź z pokoju do głównej sali.


Opuść miejsce zbrodni (10)

Wychodząc z pokoju dojrzysz androida płci żeńskiej w kabinie nr 9 (A). Podejdź do niej i połącz się z nią. W ten sposób odnalazłeś androida, który był naocznym świadkiem (11). Następnie poproś Hanka o pomoc (12). Porucznik podejdzie do androidki. Namów go, aby wynajął tancerkę. Gdy ta wyjdzie z kabiny, będziesz mógł wysondować jej pamięć.

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Podłączając się do pamięci Traci, odnajdziesz androidkę (B), która była na miejscu zbrodni. Wciśnij przycisk trójkąt, gdy ta wyjdzie z pokoju. Tym sposobem dowiesz się, że „niebieskowłosa” szła w kierunku wejścia do klubu. Od teraz masz trzy minuty, aby odnaleźć świadka. Musisz działać szybko.

Podejdź do kabiny nr 14. Skanując pamięć androida i przeprowadzając rekonstrukcję zdarzeń, odkryjesz kolejną pozycję „niebieskowłosej”. Podobnie postąp z androidami z kabin nr 17 (główna sala), 25 (boczne pomieszczenie), 23 (kolejne pomieszczenie). Dowiesz się, że świadek zdarzenia weszła do pokoju opisanego „available”, na lewo od kabiny nr 22. Jednak w środku nie znajdziesz nikogo.

Wysonduj pamięć androida, który myje podłogę (stoi obok kabiny nr 20). W ten sposób odkryjesz, że „niebieskowłosa” weszła do pomieszczenia opisanego: „PRIVATE STAFF ONLY”. Ścigaj defekta (13), wschodząc do korytarza. Dotrzesz nim do magazynu.

Jeśli nie poszukasz pierwszego androida, z którym będziesz mógł się połączyć, aby zrekonstruować wydarzenia, to Connor może się poddać się (15) i zrezygnować z poszukiwań mordercy. Gdy skończy się czas, pamięć androidów zresetuje się (16).

Poddanie się (15), a także zakończenie czasu, spowoduje, że misja zostanie niewykonana (17).


Wejdź do magazynu (14)

Twoim zadaniem będzie odszukanie defekta z niebieskimi włosami. W tym celu wykonaj następujące czynności:

  • przeanalizuj niebieską krew (18) - znajdziesz ją na podłodze obok dwóch palet, w rogu pomieszczenia
  • zbadaj zapas androidów (19) - podejdź do stojaka z ubraniami, który stoi przy ścianie
  • znajdź symbol rA9 (20) - napis znajduje się na ścianie naprzeciwko schodów
  • czytaj: „Pierwszego nieśmiertelnego” (21) i „Nowe superpotęgi” (22) - magazyn leży na niebieskiej skrzyni

Poszukiwany świadek zdarzenia znajduje się w rogu magazynu. Podejdź do grupki nieaktywnych androidów i zbadaj niebieskowłosego defekta (23). Wówczas Connora i Hanka zaatakują defekty (24). Rozpocznie się scena QTE.

Jeżeli będziesz zwlekał lub zbyt długo szukał w magazynie defektów odpowiedzialnych za morderstwo, to Hank się zniecierpliwi i stanie przy schodach. Wówczas będziesz mógł poddać się (25), co sprawi, że misja będzie nieudana (26).

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.



Wszystkie zakończenia

  • Connor zastrzelił defekty (36) - jeśli android przegra walkę (28), niebieskowłosa powie mu dlaczego zabiła i odejdzie wraz z przyjaciółką. Wówczas będziesz miał możliwość podjęcia decyzji. Strzelając defektom w plecy (32), sprawisz, że Connor zastrzeli androidki (36). Relacje pomiędzy Connorem o Hankiem pogorszą się. Niestabilność programu zmaleje.
  • Defekty uciekły (35) - niezależnie czy wygrasz (27) lub przegrasz walkę (28), będziesz mógł oszczędzić defekty (30) / pozwolić defektom odejść (31), nie strzelając do nich. Relacje pomiędzy Connorem a Hankiem polepszą się, a niestabilność programu wzrośnie.
  • Defekty zginęły (34) - jeśli Connor wygra walkę (27) i strzeli do defekta (29), to niebieskowłosa zabije się bronią Connora (33).

Zobacz także