Skip to main content

Detroit Become Human - Rozdroża: Connor

Connor dociera do Jerycha, zostaje defektem, a potem ucieka ze statku wraz Markusem, North, Joshem i Simonem.

Connor, który w rozdziale Spotkanie z Kamskim lub Ostatnia szansa, Connor odnalazł położenie Jerycha, przedostał się do siedziby defektów

W przebraniu poszukuje przywódcy zbuntowanych androidów, Markusa. Gdy go w końcu odnajdzie, będziesz musiał podjąć kluczową dla fabuły decyzji o pozostaniu maszyną lub przekształceniu się w defekta.

Nasz poradnik został oparty o scenariusz, w którym Connor stał się defektem.


Poradnik został zbudowany na podstawie schematu, do którego możesz zajrzeć w każdej chwili podczas rozgrywki, a który również zamieściliśmy poniżej. Oznaczenia liczbowe (1, 2, 3, itd.) odnoszą do kluczowych akcji, które pojawiają się na schemacie. W przypadkach, gdy było to konieczne, posłużono się również oznaczeniami literowymi (A, B, C, itd.), których szukaj na poniższych obrazkach.


Początek - W Ferndale

Gdy Connor wyjdzie z metra, podąży drogą do Jerycha (1) i dotrze do statku (2).

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.


Na statku (2), zbadaj Jerycho

Kiedy wejdziesz na statek, będziesz mógł rozejrzeć się i zbadać Jerycho. Wykonaj następujące czynności:

  • zauważ Karę (3) - Kara stoi na pomoście
  • zauważ Traci (4) - „Niebieskowłosa” stoi na pomoście, na lewo od Kary. Odblokujesz tę akcję, jeśli Traci przeżyła w rozdziale Klub Eden
  • zauważ Alice (5) - Alice będzie siedziała na skrzyni w rogu pomieszczenia, tam gdzie zostawiła ją Kara
  • zauważ ładunki wybuchowe (6) - materiały wybuchowe znajdują się na środku pomieszczenia, na skrzyniach
  • zauważ Ruperta (7) - jeśli Rupert przeżył (uciekł) w rozdziale Gniazdo, to znajdziesz go w Jerychu
  • przeczytaj „Detroit w chaosie” (8) i „Terror w Detroit” (9) - magazyn znajdziesz na skrzynki, ale tylko jeśli Markus zdecydował się na siłowe rozwiązanie w rozdziale Marsz wolności.

W drodze na górę zatrzyma cię Lucy (10).


Znów w kajucie kapitana (11)

Connor wejdzie do kajuty kapitana (12), gdzie spotka Markusa. Następnie zagrozi mu (13) i stawi mu czoła (14). Wywiąże się rozmowa pomiędzy androidami, podczas której będziesz mógł wybierać kwestie dialogowe. Niestabilność programu Connora może rosnąć, jeśli Markus zacznie go przekonywać, aby dołączył do Jerycha.

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Jeśli poziom niestabilności programu Connora na to pozwala, to może zostać defektem (15). Uzależnione to będzie od podjętych wcześniej decyzji i zakończeń rozdziałów, w których brał udział łowca androidów.

Dalsze część opisu rozdziału zostanie oparta na scenariuszu, w którym Connor został defektem (15).

Connor ostrzeże Markusa (16), że Jerycho zostanie zaatakowane (17).

Możesz też otworzyć schemat w drugim oknie lub pobrać na dysk.


Zobacz też:


Zakończenie: Connor uciekł z mieszkańcami Jerycha (21)

Gdy Markus podłoży ładunki wybuchowe w ładowni, to Connor dołączy do reszty (18) podczas ucieczki ze statku. Pomóż Markusowi (19) uporać się z żołnierzami i skocz z postałymi (20), by uciec razem z mieszkańcami Jerycha (21).

Zobacz także