Deus Ex: Rozłam Ludzkości ozłocony
We asked for this.
Deweloperzy z Eidos Montreal poinformowali, że na drodze do zaplanowanej na 23 sierpnia premiery Deus Ex: Rozłam Ludzkości nie ma już więcej utrudnień - gra została „ozłocona” i trafiła do tłoczni.
Dobre wieści przekazano na Twitterze. „Nie możemy się już doczekać, byście wszyscy mogli zagrać w nasz tytuł” - napisano w komunikacie, podkreślonym zdjęciem grupy twórców.
Kluczowy jest krążek trzymany przez jedną z osób, zawierający wersję „master”, która przeszła już zapewne certyfikacje i trafi teraz do pudełek. Lista platform docelowych to PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Drugi rozdział przygód Adama Jensena zapowiedziano oficjalnie w kwietniu 2015 roku, po nietypowej kampanii promocyjnej, obejmującej transmitowane w serwisie Twitch „przesłuchanie” tajemniczego mężczyzny.
Pierwotnie zakładano debiut w lutym 2015 roku, ale - jak widać - założeń nie udało się zrealizować. O opóźnieniu do sierpnia poinformowano w listopadzie, tłumacząc się chęcią dopracowania szczegółów.
Akcja rozpoczyna się dwa lata po zakończeniu poprzedniej odsłony, kiedy to ulepszeni mechanicznymi wszczepami obywatele stracili nad sobą panowanie, a ludzkość zmieniła nastawienie do implantów.
Konflikt między zwykłymi obywatelami a „ulepszonymi” to główny motyw opowieści. Wielu ludzi z wszczepami jest prześladowanych, niektórzy stają się agresywni i dołączają do grup ekstremistycznych. Więcej szczegółów znaleźć można w naszej zapowiedzi Deus Ex: Rozłam Ludzkości.
Nowością w tej odsłonie jest tryb Breach, tworzony przez jeden z wewnętrznym zespołów w Eidos Montreal. Ta sama grupa deweloperów zajmie się wspieraniem gry po premierze - wprowadzaniem nowych, bezpłatnych map i broni.
Gracze wezmą tutaj udział w wyzwaniach, z osobnymi poziomami, sieciowymi tablicami rekordów i wyników oraz kartami wspomagającymi, które będzie można kupić za pośrednictwem mikropłatności - nieco na wzór podobnego rozwiązania z Rise of the Tomb Raider.