Devil May Cry 5 - Powód (Misja 11): Piekielna Judecca, boss Cavaliere Angelo
Przedzieramy się przez ruiny miasta i stajemy do walki z potężnym rycerzem.
Po zakończeniu kolejnej walki z Urizenem w misji Przebudzony rozpoczniesz kolejne zadanie, w którym pokierujesz poczynaniami Dantego.
Nową misję rozpoczynasz na cmentarzu. Rusz przed siebie eliminując napotkanych wrogów, a po chwili docierając do zdewastowanego miasta, a konkretnie na ulicę. Będziesz się tu musiał zmierzyć z kilkoma Riotami oraz Chaosem.
Po uczynieniu tego skieruj się przez otwartą bramę na plac przed zdewastowanym budynkiem. Udaj się w kierunku ruin i zeskocz do dziury z lewej strony, gdzie znajdziesz sporo czerwonych kul. Następnie wróć na podwyższenie i udaj się w prawo. Zeskocz na teren przed sobą i zniszcz skrzep krwi, co spowoduje opuszczenie części budynku.
Przejście przez ruiny i Piekielna Judecca
Jeśli wrócisz na poprzednie podwyższenie i spojrzysz przed siebie, to będziesz mógł rozpocząć tajną misję 8.
Zeskocz na dół na podłogę w biało-czarne kafle i zniszcz kolejny skrzep, dzięki czemu odblokujesz dostęp do niebieskiej kuli (1).
Pokonaj wrogów, którzy zaatakują po jej podniesieniu, po czym wróć na wyższe poziomy ruin. Warto jeszcze odwiedzić pomieszczenie z prawej, gdzie znajduje się globus. Znajdziesz przed nim wyrzutnię rakiet.
Wróć do poprzedniej lokacji i skieruj się w stronę ściany budynku za zieloną podłogą. Natkniesz się tam na kilku wrogów oraz przebicie na ulicę w dalszej części miasta. Po przejściu przez skrzyżowanie natkniesz się na Piekielną Judeccę (2) wraz z kilkoma kościotrupami.
Postaraj się szybko pozbyć słabyszch rywali, a potem przystąp do ataku na Judeccę. Przeciwnik ten może atakować swoimi ostrzami z bliska oraz z dystansu. Największą trudność może jednak sprawiać możliwość teleportacji, dlatego staraj się od razu doskakiwać do wroga i atakować go. Dobrze sprawdzi się obrzyn, którym możesz powalić Judeccę na ziemię.
Po walce z Judeccą zacznij kierować się na górę lokalnych ruin. Po dotarciu na okrągłą arenę pokonaj Hellbaty oraz rycerzy, po czym udaj się na wyższe piętro po fioletową kulę (3).
Walka z bossem - Cavaliere Angelo
Po zebraniu kuli zeskocz na dół i kontynuuj wzdłuż ruin, rozprawiając się z kilkoma słabymi wrogami. W międzyczasie będziesz mógł też skorzystać z boskiego posągu, aby rozwinąć postać.
Nieco dalej dotrzesz do miejsca, gdzie staniesz do walki z finalnym bossem, czyli Cavaliere Angelo (4). W trakcie potyczki pamiętaj o kilku wskazówkach.
- Omijaj wystrzeliwane przez wroga pociski - najlepiej je przeskakiwać na boki.
- Unikaj jego ataków mieczem - tu również dobrze jest postawić na uniki.
- Nie atakuj przeciwnika, kiedy zasłania się skrzydłem w formie tarczy.
- Bądź przygotowany na to, że rywal może się teleportować.
- Czasami wróg ładuje swój miecz, a potem wyprowadza potężny atak obszarowy. Najlepiej jest wtedy szybko do niego doskoczyć i atakować, aż mu przerwiesz.
- Kiedy tylko przeciwnika się odkryje doskakuj do niego i wyprowadzaj serię ciosów.
Po pokonaniu przeciwnika okaże się, że w środku zbroi była dziewczyna o imieniu Trish, którą Dane uratuje. Przy okazji zdobędzie nowy rodzaj broni - motor Cavaliere.
- Spis treści: Devil May Cry 5 - Poradnik, Solucja
- Następnie: Devil May Cry 5 - Yamato (Misja 12): fontanna, Fury, boss Urizen