Skip to main content

Devil May Cry 5 - Rozdroże V (Misja 14): bossowie Cavaliere Angelo, Artemis, Goliat, spotkanie Malfas

Odblokowujemy zabrane moce i eliminujemy starych przeciwników.

Po przejściu przez areny w misji 13 o nazwie Trzech wojowników otrzymasz możliwość pokierowania V. Rusz przed siebie - po kilku chwilach dotrzesz na otwartą przestrzeń, gdzie rozpocznie się scenka przerywnikowa, w której bohater straci wszystkie swoje moce.

Po chwili staniesz na placu z trzema portalami. Każdy z nich prowadzi do innego bossa, z którym będziesz musiał się zmierzyć - są to słabsze wersje przeciwników pokonanych już wcześniej podczas gry.

Dodatkowo przed każdą potyczką z rywalem będziesz mógł odnowić jedną z umiejętności V. Poniżej przedstawiamy do jakich przeciwników prowadzą poszczególne portale oraz proponujemy kolejność odblokowywania kolejnych zdolności V.


Walki z Cavaliere Angelo, Artemis i Goliatem

Poniżej opisujemy krótkie taktyki, ułatwiające walkę z poszczególnymi przeciwnikami.

Przed walką z Cavaliere Angelo (4) proponujemy odblokować Cień. Przeciwnik jest bowiem rycerzem, który przemieszcza się po ziemi i dlatego będzie łatwiej go w ten sposób atakować. Najlepiej trzymać się na dystans, aby nie narażać się na ataki mieczem, a ataki dystansowe dobrze jest po prostu omijać. Należy też pamiętać o możliwości teleportowania się wroga.

W przypadku walki z Artemis (5) dobrze jest wybrać Gryfa. Rywalka jest bowiem latającym bossem i dużo łatwiej będzie ją atakować właśnie atakami dystansowymi. Ponadto należy pamiętać, aby unikać jej szarż oraz wystrzeliwanych pocisków.

Przed walką z Goliatem (6) pozostanie już tylko odblokowanie Koszmaru. Przywołanie go oraz skorzystanie z Cienia i Gryfa spowoduje, że pojedynek nie powinien być zbyt długi. Należy tylko pamiętać, aby nie zbliżać się za bardzo do przeciwnika i unikać jego ataków dystansowych.


Przejście do Malfas

Po pokonaniu wszystkich wrogów wrócisz na arenę z nieaktywnymi już portalami. Zostaną tu otworzone drzwi, przez które należy przejść. Zanim to uczynisz warto skorzystać z Gryfa, aby dostać się na podwyższenie z czerwonymi kulami, a potem przelecieć z niego na drugie z fragmentem niebieskiej kuli (7).

Po przejściu przez drzwi podążaj przed siebie jedyną możliwą drogą. Kilka razy natkniesz się na korzenie blokujące drogę. W takich przypadkach odszukuj i niszcz skrzepy krwi, dzięki czemu odblokujesz przejścia. Kontynuuj w ten sposób, aż dotrzesz do jaskini z Malfas, gdzie misja się zakończy.

Warto dodać, że w ostatniej części misji, przed dotarciem do jaskini Malfas, możesz odnaleźć przejście do tajnej misji 10.


Zobacz także