Devil May Cry 5 - Trzech wojowników (Misja 13): Lusachia, areny
Schodzimy coraz niżej prowadząc walki z kolejnymi grupami wrogów.
Po pokonaniu Urizena w misji o nazwie Yamato bohaterowie kontynuują swoją przygodę. Przed przystąpieniem do bieżącego zadania trzeba będzie zdecydować, którą z postaci zamierzamy rozegrać misję.
Po raz pierwszy będziesz mógł wybrać między:
- Nero
- V
- Dante
W praktyce najlepiej zdecydować się na postać, którą gra się nam najlepiej. Sam etap jest bowiem ciągiem kilku aren, na których musimy rozprawiać się z kolejnymi przeciwnikami.
Po przejęciu kontroli nad bohaterem rusz przed siebie i skieruj się w stronę dziury w ziemi, przez którą zeskocz na dół.
Od razu natkniesz się na nowy rodzaj przeciwnika Lusachię (1). Jest to rywal nieco podobny do Bephometha, to znaczy potrafi latać i koncentruje się głównie na atakach dystansowych.
Najlepiej szybko do niego podbiec i wyprowadzić combo, które uniemożliwi mu atakowanie. Sam rywal jest dość słaby i powinien paść po kilku ciosach. Ruszaj wtedy do kolejnej lokacji. Na kolejnej arenie trafisz na Behmotha, kilku rycerzy oraz rywala z tasakami. Rozpraw się z nimi oraz portalem, po czym zniszcz skrzep krwi, aby odblokować dalszą drogę.
Skorzystaj z dziury w ziemi, aby dotrzeć na niższy poziom, gdzie od razu staniesz do walki z kolejną, sporą grupą wrogów. Podobnie, jak poprzednio rozpraw się również z portalami (2).
Po pojedynku zniszcz wszystkie skrzepy krwi i odblokuj sobie w ten sposób drogę do następnej areny. Na miejscu możesz skorzystać z boskiego posągu, aby przygotować się do ostatniego starcia, w którym trafisz przede wszystkim na szybkie Rioty. Po ich pokonaniu, jak zwykle, zniszcz portale i skrzepy krwi i wskocz do dziury, co zakończy misję.
- Spis treści: Devil May Cry 5 - Poradnik, Solucja
- Następnie: Devil May Cry 5 - Rozdroże V (Misja 14): bossowie Cavaliere Angelo, Artemis, Goliat, spotkanie Malfas