Devil May Cry 5 udanie ożywiło markę - uważa Capcom
Firma zadowolona z wyników sprzedaży.
Firma Capcom najwyraźniej jest zadowolona z wyników sprzedaży Devil May Cry 5. W raporcie podsumowującym wyniki finansowe spółka stwierdziła, że gra „udanie ożywiła markę”.
Kierownictwo japońskiego wydawcy potwierdziło, że do tej pory nakład produkcji (czyli egzemplarzy wysłanych do sklepów) wyniósł 2 miliony egzemplarzy. Wcześniej podobne dane przedstawił reżyser projektu, Hideaki Itsuno.
Warto zaznaczyć, że Devil May Cry 5 jest pierwszą od dziesięciu lat grą z głównej serii. Produkcja nie jest w żaden sposób powiązana z wydanym w 2013 roku DmC, które było próbą (w opinii wielu fanów, nieudaną) zresetowania marki.
Optymizm Capcomu nie jest jednak wielkim zaskoczeniem. Poprzednia numerowana odsłona dotychczas znalazła jedynie 3 miliony nabywców. Najnowsza część ma więc szansę pobić wspomniany wynik.
Fakt, że Devil May Cry 5 „udanie ożywiło markę” może oznaczać, że wydawca zamierza kontynuować serię. Kwestią czasu wydaje się więc powstanie kolejnych produkcji z głównej odnogi przygód o łowcach demonów.
Zobacz: Devil May Cry 5 - Poradnik, Solucja
Warto zaznaczyć, że dobrze poradziły sobie też inne gry firmy. Do sklepów wysłano w sumie 4 miliony egzemplarzy odświeżonego Resident Evil 2, zaś łączna sprzedaż Monster Hunter World przekroczyła - dzięki wydaniu tytułu na PC - 12 milionów sztuk.
Źródło: Raport finansowy Capcomu