Devil May Cry 5 - Vergil (Misja 19): Dante, walka z bossem Vergilem
Przedostatnie starcie z ojcem Nero.
Po wypełnieniu misji 18 i pokonaniu w niej dotychczasowych trzech sojuszników V, czyli Gryfa, Cienia i Koszmaru Dante w końcu dociera do miejsca, gdzie ma odbyć się finalny pojedynek z jego bratem i ojcem Nero, czyli Vergilem.
Cała misja to tak naprawdę jedna walka z bossem, która może stanowić nie lada wyzwanie. Vergil jest bowiem bardzo potężnym przeciwnikiem, świetnie radzącym sobie zarówno w defensywie, jak i ofensywie.
Dysponuje przy tym całą paletą ruchów i ataków, które wykonuje z bardzo dużą szybkością. Jeśli chcesz go pokonać, to w pierwszej kolejności skup się na unikaniu wyprowadzanych przez niego ataków zarówno dystansowych, jak i bliskich.
Walka z bossem - Vergilem
Poniżej znajdziecie wskazówki, które powinny chociaż trochę ułatwić walkę z rywalem.
- W pierwszej części walki nie rzucaj się do szaleńczego ataku, tylko obserwuj zachowania Vergila oraz jego ataki.
- Przede wszystkim przygotuj się na unikanie jego niezwykle szybkich szarż (1) oraz momentów, kiedy korzysta z teleportu. Możesz w tym celu stosować zwykłe uniki lub skorzystać ze stylu Psotnika, który ułatwi ich wykonywanie.
- Przez krótką chwilę po takiej szarży przeciwnik będzie bezbronny. Możesz go wtedy ostrzelać z broni palnej lub spróbować doskoczyć i wykonać combo z bliska (dobrze spisuje się tu szarża z mieczem).
- Kiedy rywal nie szarżuje atakowanie go za pomocą jakiejkolwiek broni jest ryzykowne, ponieważ będzie odbijał ataki, a potem może wyprowadzić szybki kontratak. Lepiej jest czekać na jego ruch i kontratakować w odpowiednim momencie.
- Co pewien czas Vergil będzie ostrzeliwał bohatera niebieskimi pociskami, które należy omijać.
- Oprócz tego będzie tworzył kule (2) - omijaj je za wszelką cenę, ponieważ wchodzenie w nie wiąże się z otrzymanie dużych obrażeń.
- Po zabraniu rywalowi połowy zdrowia ten zamieni się w demona. Możesz nawiązać z nim walkę, jeśli również skorzystasz tej opcji lub skoncentrować się na unikaniu jego ataków. Należy się tu wykazać dużą zręcznością, ponieważ w tej postaci Vergil jest znacznie szybszy i groźniejszy.
Po przeczekaniu okresu przemiany w demona postaraj się doskoczyć wroga i go zaatakować. W innym przypadku zacznij regenerować życie. Dalsza część pojedynku jest podobna, jak pierwsza, tyle, że wróg będzie atakował szybciej i agresywniej. Wyczekuj na błąd i atakuj, kiedy nadarzy się okazja.
Najlepiej wyczekać, aż pasek przemiany grzechu będzie pełny, zamienić się w demona (3) i ostatnią część walki stoczyć właśnie w tej postaci. W ten sposób najłatwiej zakończyć pojedynek i całą misję.
- Spis treści: Devil May Cry 5 - Poradnik, Solucja
- Następnie: Devil May Cry 5 - Prawdziwa moc (Misja 20): boss Vergil, zakończenie