Deweloperzy wycinają fragmenty powstających gier przez pandemię - raport
Aby nie przekładać premiery.
Część deweloperów usuwa z powstających gier spore fragmenty, by w obliczu pandemii i pracy zdalnej zdążyć wydać produkcje w zaplanowanym terminie - informuje Jason Schreier w raporcie dla New York Times.
Projektowanie gry w domu znacząco spowalnia proces produkcyjny. Wydawcy nie zawsze są jednak skłonni do przesunięcia premiery, więc wolą zmniejszyć skalę projektu.
Dziennikarz skontaktował się z dwoma deweloperami, którzy pracują nad grami zaplanowanymi na jesień. Twórcy usuwają z nich większe fragmenty, wliczając w to całe poziomy i zadania.
Informatorzy zachowali oczywiście anonimowość. Nie mogą ujawniać planów wydawniczych, więc nie jest jasne, o których tytułach mowa - i czy sytuacja dotyczy dużych produkcji.
Ze względu na pandemię koronawirusa i związane z tym problemy logistyczne - dotyczące produkcji fizycznych wydań gry i dystrybucji - Sony opóźniło The Last of Us 2, nie podając nowej daty premiery.
Źródło: New York Times
Poprzednio: Quantum Error z PS5 będzie podobny do Dooma 3 i Dead Space