Deweloperzy z 2K Marin o sześciu filarach produkcji The Bureau: XCOM Declassified
Nowy materiał wideo z fragmentami rozgrywki.
Twórcy ze studia 2K Marin opublikowali nowy dziennik deweloperski poświęcony grze The Bureau: XCOM Declassified, w którym opowiadają o sześciu najważniejszych elementach gry. Są to: Drużyna, taktyka, technologia, narzędzia, terror i napięcie (w oryginale „6T” od Team, Tactics, Technology, Tools, Terror, and Tension).
Morgan Gray, dyrektor kreatywny, tłumaczy w materiale między innymi, że w nowej produkcji z uniwersum XCOM nie będziemy „jednoosobową armią” i dbanie o drużynę będzie niezwykle istotne.
- Cały zespół musi zawsze być zgrany, należy dawać z siebie wszystko, by poradzić sobie w sytuacjach, w których praktycznie zawsze wróg będzie miał przewagę liczebną i lepsze uzbrojenie.
Deweloper podkreślił, że jeżeli niektórzy gracze zechcą „pobawić się w Rambo” i podejdą do celów misji tak, jakby mieli do czynienia ze strzelaniną, to po prostu zginą.
- Tu trzeba myśleć, używać manewrów flankujących, odpowiednio wybierać pozycje. To, w jaki sposób kontrolujesz drużynę, jest kluczowym elementem na polu bitwy - zaznaczył Gray.
Twórca wielokrotnie podkreśla też, że podczas rozgrywki często odczujemy napięcie. Opowiada też o najważniejszych gadżetach, jakich przyjdzie nam używać. Mówi również, że często świadomość tego, jak trudno pokonać pewien rodzaj wroga, przerazi użytkowników.
The Bureau: XCOM Declassified zadebiutuje 23 sierpnia, trafi na PS3, Xboksa 360 i PC.