Deweloperzy z Techlandu o swobodzie ruchu w grze Dying Light
„Graczom bardzo ciężko będzie wrócić do innych tytułów.”
Techland opublikował materiał wideo, w którym deweloperzy opowiadają o swobodzie ruchu i naturalnym sposobie przemieszczania się bohatera w grze Dying Light.
Wypowiedziom twórców towarzyszą nowe fragmenty rozgrywki.
Jeden z programistów, Bartosz Kulon, podkreślił, że po przyzwyczajeniu się do systemu ruchu w Dying Light graczom „bardzo ciężko będzie wrócić do innych tytułów”.
Użytkownicy przejmą kontrolę nad bohaterem, który będzie w stanie przeskoczyć niemal każdą przeszkodę i wspiąć się na wiele budynków. Możliwe będzie nawet odbicie się od przeciwnika, by skoczyć wyżej.
Akcja gry jest osadzona w wielkim mieście Harran, które zostało opanowane przez zombie. Gracze wyruszą z kryjówek, by szukać cennych zasobów. Wrogowie nie będą stanowić dużego zagrożenia w dzień, za to w nocy staną się bardzo potężni.
Dying Light zadebiutuje w lutym 2015 roku. Trafi na PC, PS3, PS4, X360 i Xbox One.