Deweloperzy z Treyarch pomagali przy tworzeniu Overwatch
Przy wspomaganiu celowania.
Podczas prac nad Overwatch deweloperzy z Blizzard przecierają nowe szlaki. To pierwsza strzelanka studia i w dodatku pierwszy projekt jednocześnie wydawany na PC i konsole.
Aaron Keller, projektant gry, w rozmowie z serwisem GamesRadar przyznał, że w niektórych kwestiach potrzebna była pomoc doświadczonego studia Treyarch, twórców serii Call of Duty.
- Pracowaliśmy z ludźmi z Treyarch, by mieć pewność, że nasz system wspomagania celowania na konsolach jest naprawdę dobry. Byli niezwykle pomocni - wyjaśnia Keller.
- Studia należące do Activision bardzo często sobie pomagają. Podczas prac nad Destiny główny zespół rozmawiał z ekipą od World of Warcraft. My bywaliśmy w Treyarch, konsultując niektóre funkcje silnika, a oni przyjeżdżali do nas.
Deweloper zdradził również, że w przypadku Overwatch wszystkie platformy będą traktowane równo. W miarę możliwości duże aktualizacje mają debiutować w tym samym dniu na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Zobacz: Overwatch - Poradnik, Solucja
Premierę Overwatch zaplanowano na 24 maja. Nieco wcześniej, od 5 do 9 maja, odbędą się otwarte beta testy.