Diablo 2 - atrybuty: które zwiększać
Siła, zręczność, żywotność, energia, które najważniejsze.
W Diablo 2: Resurrected każda postać opisana jest czterema atrybutami. Są to: siła, zręczność, żywotność i energia. Z tej strony dowiesz się na co one wpływają i które warto zwiększać.
Na tej stronie:
- Atrybuty - siła, zręczność, żywotność i energia
- Które atrybuty zwiększać
Atrybuty - siła, zręczność, żywotność i energia
Jak już wspomnieliśmy, każda postać opisana jest przez cztery atrybuty. Są to:
- Siła (1) - zwiększa obrażenia od ataków wręcz (każdy punkt to +1% do obrażeń broni), pozwala także nosić cięższe pancerze i broń;
- Zręczność (2) - poprawia szansę na trafienie wroga i zmniejsza szansę na to, że wróg trafi twoją postać. Umożliwia noszenie niektórych broni (jak łuki i kusze), wpływa także na szansę na blok przy pomocy tarcz;
- Żywotność (3) - zwiększa ilość posiadanych punktów zdrowia i wytrzymałości;
- Energia (4) - powiększa zasób many, którą posiada postać.
Wraz z każdym poziomem możesz rozdać pięć punktów do dowolnych atrybutów. Jeśli wydasz je w nieodpowiedni sposób, możesz je zresetować u Akary.
Które atrybuty zwiększać
Jeśli chodzi o rozdawanie punktów do atrybutów, warto trzymać się tych zasad:
- Większość punktów umieść w żywotność. Skorzysta z tego każda klasa, gdyż zwiększa to ilość punktów zdrowia - a co za tym idzie szansę na przeżycie ataku wroga;
- Zwiększ siłę i zręczność o tyle, by móc nosić wybrany pancerz i broń. Obrażenia (z siły) i skuteczność ataku (ze zręczności) zwiększysz za sprawą umiejętności i ekwipunku;
- Zignoruj kompletnie energię. Manę zwiększysz za sprawą przedmiotów, odnowisz ją dzięki miksturom.
Wyjątkiem może być tutaj Czarodziejka zbudowana wokół Tarczy energetycznej. W takiej sytuacji obrażenia przekierowane są na manę, a nie na punkty zdrowia - przez co zwiększenie energii jest opłacalne.
Poprzednio: Diablo 2 - odporności: negatywna wartość, spadek
Spis treści: Diablo 2 - Poradnik, Solucja