Diablo 2 na silniku StarCrafta 2 wygląda przekonująco
Projekt fana.
The Curse of Tristram zapowiada się na interesującą modyfikację, umożliwiającą włączenie fanowskiej wersji Diablo 2 - w StarCrafcie 2.
Projekt użytkownika „egod123” - o ile nie „zajmą się” nim prawnicy Blizzarda - zakłada przeniesienie klasycznego, zręcznościowego RPG na silnik strategii czasu rzeczywistego.
Założenia wydają się być mało realistyczne, ale jak pokazuje poniższy materiał wideo, narzędzia dla twórców modyfikacji wbudowane w StarCraft 2 wydają się umożliwiać realizację planów.
Problemem pozostaje widoczny na ekranie interfejs futurystycznej strategii, ale poza tym mamy do czynienia z wiernym odwzorowaniem cenionego Diablo 2.
Testy projektu The Curse of Tristram mają rozpocząć się latem tego roku. Twórca planuje udostępniać mod za darmo - jako serię map w trybie Battle.net Arcade - lecz obecnie zbiera fundusze na dalsze prace.