Diablo 2 Resurrected dostanie skalowanie poziomu trudności na konsolach
Pamiętne "/players 8".
Blizzard opisał nowości, jakie wprowadzi na początku grudnia w aktualizacji 2.3 dla Diablo 2: Resurrected. Miłośnikom oryginału najbardziej spodoba się zapewne skalowanie trudności. Opcja znana z PC dostępna będzie także na konsolach.
Gracze w trybie offline będą mogli skorzystać ze słynnej komendy „/players x”, gdzie x zamieniamy na cyfrę od 1 do 8, by w ten sposób „symulować” większą liczbę graczy i zwiększyć wyzwanie - ale także nagrody i szansę na znalezienie magicznych przedmiotów.
Dla uproszczenia, na konsolach nie będziemy musieli wpisywać polecenia - Blizzard wprowadzi gustowny suwak w menu opcji.
W drugą stronę - z konsol na PC - przejdzie za to dodatkowy pasek z umiejętnościami, rodem z Diablo 3. „Pierwotnie unikaliśmy tego, ponieważ baliśmy się zbytniego odejścia od wizji oryginału, ale skoro chce tego społeczność, to chętnie udostępnimy funkcję” - wyjaśniają twórcy.
Są też mniejsze zmiany w interfejsie i rozgrywce: wskaźnik ignorowanych czy wyciszonych graczy, ikona pudłowania w PvP oraz wsparcie dla technologii DLSS na kartach graficznych Nvidii.
Wkrótce powinien zadebiutować także Publiczny Serwer Testowy (PTR), gdzie Blizzarda zamierza w przyszłości testować przeróżne zmiany, nowości i nadchodzące aktualizacje.