Diablo 2: Resurrected z łatwiejszym grindem. Twórcy testują nowe talizmany
Obniżą odporności wrogów.
Na publicznych serwerach testowych Diablo 2: Resurrected sprawdzane są właśnie nowe talizmany, które mają zmniejszać odporności wrogów na konkretne żywioły. Jeżeli trafią do gry, osiągnięcie 99 poziomu i czyszczenie wysokopoziomowych lochów stanie się o wiele łatwiejsze.
Wiele buildów postaci w Diablo 2 zbudowanych jest wokół obrażeń od żywiołów, jednak trudno jest osiągnąć wysokie wyniki we wszystkich z nich. W związku z tym większość buildów koncentruje się na 1-2 żywiołach. Staje się to problemem na wyższych poziomach trudności, gdzie przeciwnicy zyskują wysokie odporności, co utrudnia przejście gry oraz zdobywanie ekwipunku i doświadczenia.
Nowe talizmany, które na razie można znaleźć wyłącznie na serwerach testowych, przełamują niewrażliwość wrogów na obrażenia danego typu i zmniejszają odporność do 95%. Talizmany zwiększają jednocześnie otrzymywane przez gracza obrażenia tego samego żywiołu: fizyczne (-25%), magiczne (-50%), od zimna, ognia, błyskawic i trucizn (po -75%). Są to unikalne wielkie talizmany, a zatem zajmują miejsce w plecaku, a nie na postaci. Można je zdobyć wyłącznie w Strefach Terroru.
Oznacza to, że grając na przykład tzw. Tesladinem, czyli paladynem korzystającym głównie z obrażeń od błyskawic, wystarczy znaleźć odpowiedni talizman (The Crack of the Heavens), by móc z powodzeniem ukończyć sekcje gry, w których wrogowie są niewrażliwi na tego rodzaju obrażenia.
W połączeniu z zapowiadanymi uprzednio Strefami Terroru staje się to gigantycznym ułatwieniem w końcowej fazie gry. Na razie nie wiadomo, kiedy nowości trafią do gry, ale jest to tylko kwestia czasu. Niewykluczone jednak, że talizmany doczekają się kilku poprawek balansu.