Diablo 2: Resurrected ze zmianami po testach alfa - jest lista ulepszeń
Grafika, rozgrywka i nie tylko.
Blizzard ujawnił zmiany, które studio wprowadza do Diablo 2: Resurrected po przeprowadzonych niedawno testach alfa gry. Ulepszenia przygotowano na podstawie opinii fanów.
Modyfikacje obejmują różne obszary produkcji, w tym oprawę wizualną i animacje, a także rozgrywkę i interfejs. Wprowadzono również tak zwane ułatwienia dostępu, czyli opcje przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami.
Poniżej lista zaimplementowanych przez twórców remastera zmian.
Grafika i animacje:
- efekt używanego przez czarownicę zaklęcia błyskawicy ulepszono o bielszą i grubszą wizualizację, przypominającą wersję z oryginału. W podobny sposób udoskonalono czary zamieć i święty chłod;
- zmieniono kolorystykę efektów graficznych, które towarzyszą ranieniu lub unieruchamianiu potworów przez zaklęcia, trucizny i inne;
- poprawiono szybkość uzupełniania zdrowia i many, by lepiej pasowały do napełniania się kul ze wspomnianymi energiami;
- wzmocniono kolor ikon zwojów, klejnotów i eliksirów, aby były bardziej jaskrawe i przyciągały większą uwagę. Takie same zmiany wprowadzono do symboli uzbrojenia, pancerzy, przedmiotów fabularnych i zaklęć.
Rozgrywka:
- wprowadzono funkcje przystępności, w tym automatyczne zbieranie złota, tryb dużych czcionek, skalowanie interfejsu (ale tylko na PC) i ustawienia związane z gammą i kontrastem, a także poprawiono czytelność;
- dodano możliwość wybrania, czy nazwy przedmiotów mają wyświetlać się po wciśnięciu danego przycisku, czy też po przytrzymaniu wskazanego klawisza;
- na bazie opinii fanów zwiększono liczbę zakładek we wspólnej skrytce gracza z jednej do trzech, a każda otrzyma po sto miejsc na przedmioty;
- na prośbę graczy zaimplementowano opcję wyłączenia opisów porównawczych w sekcjach ustawień dotyczących skrótów klawiszowych;
- poprawiono czytelność automatycznej mapy (aktywowanej po wciśnięciu klawisza Tab), na przykład dostosowując kolor zakładek, by nie wtapiały się zbytnio w wydarzenia na ekranie;
- wdrożono trzy opcje położenia mapy - może wyświetlać się w formie minimapy po lewej lub prawej stronie wyświetlacza albo w wersji pełnoekranowej na środku;
- kierując się prośbami graczy, dodano zegar, włączany w ustawieniach tytułu;
- skrócono czas ładowania lokacji, a postacie nie powinny już pojawiać się we wrogich miejscach nim mapa nie zostanie w pełni wczytana, dzięki czemu podopieczny nie otrzyma obrażeń podczas ładowania;
- usunięto zaimplementowane wcześniej dodatkowe odgłosy chrząkania i krzyków.
Diablo 2: Resurrected zadebiutuje 23 września na PC i konsolach, ale w sierpniu odbędą się testy beta dla osób, które złożyły zamówienie przedpremierowe na grę. Tytuł jest odświeżoną wersją drugiej części słynnego cyklu i zaoferuje szereg ulepszeń w warstwie wizualnej.