Diablo 2 - Siedem Grobowców: Tal Rasha, Duriel
Dotarcie do grobowca Tal Rashy, walka z bossem aktu 2.
Siedem Grobowców to szóste, finałowe zadanie aktu drugiego w Diablo 2: Resurrected. W trakcie tej misji odnajdziesz prawdziwy grobowiec Tal Rashy by zmierzyć się z bossem drugiego aktu, Durielem. Z tej strony dowiesz się jak dostać się do właściwego grobowca i jak pokonać najtrudniejszego dotychczas wroga.
Na tej stronie:
- Siedem Grobowców - jak odblokować zadanie
- Jak znaleźć grobowiec Tal Rashy
- Duriel - jak pokonać bossa 2 aktu
Siedem Grobowców - jak odblokować zadanie
Zadanie to odblokuje się automatycznie zaraz na początku drugiego aktu, jednak musisz ukończyć misję Tajemne Sanktuarium by móc się go podjąć. Po pokonaniu Demonologa w Tajemnym Sanktuarium trafisz do Kanionu Magów, gdzie rozgrywa się dalsza część zadania.
Jak znaleźć grobowiec Tal Rashy
W tej lokacji natrafisz na 7 potencjalnych grobowców Tal Rashy. By zlokalizować ten jeden właściwy musisz znać odpowiedni symbol. W tym momencie ten cel będzie ułatwiony - otwórz po prostu dziennik zadań, kliknij na ikonkę misji Siedem Grobowców (1) i zwróć uwagę na symbol w opisie zadania (2). Potem znajdź grobowiec z tym samym symbolem (3) i do niego wejdź.
Uwaga - jeśli zechcesz ponownie wejść do grobowca Tal Rashy by zmierzyć się z Durielem jeszcze raz, nie będziesz już mógł skorzystać z podpowiedzi w dzienniku zadań. Zamiast tego będziesz musiał wejść do Tajemnego Sanktuarium (gdzie był Demonolog) i przyjrzeć się tamtejszym symbolom (4). Będzie ich tam zawsze 6 - symbol, którego tutaj brakuje, to ten określający właściwy grobowiec.
Duriel - jak pokonać bossa 2 aktu
Po wejściu do grobowca musisz po prostu go przeszukać i znaleźć ołtarz z otworem (5). Kliknij na niego, by otworzyć nowe okno. Następnie przeciągnij do niego Kostur Horadrimów (6), który złożyłeś w trakcie misji Laska Horadrimów i kliknij na przycisk (7).
Załączy się krótka animacja, po której otworzy się wejście do komnaty Tal Rashy (8). Przygotuj się, gdyż po drugiej stronie czeka cię najgroźniejszy z dotychczasowych wrogów.
Po przejściu natychmiast zaatakuje cię Duriel (9), boss drugiego aktu. Przeciwnik jest niezwykle szybki i zadaje olbrzymie obrażenia. Dodatkowo, jego ataki mogą ogłuszyć i odrzucić twoją postać, a co kilka sekund dookoła niego rozpościera się aura mrozu, która zamrozi ciebie i twoich sojuszników.
Jak tylko rozpocznie się starcie to otwórz portal do miasta, gdyż najpewniej kilka razy do niego wrócisz. Jeśli grasz Nekromantą bądź Druidem to wykorzystaj przywoływane stwory do odciągnięcia uwagi wroga - inne klasy mogą skorzystać z najemnika (pamiętaj, że możesz go leczyć za pomocą mikstur).
Atakuj wroga i regularnie uzupełniaj życie swoje i najemnika (i przywołuj nowe stwory, jeśli masz taką możliwość). Dobrze sprawdzą się tutaj także mikstury odtajania, które zwiększą odporność twojej postaci na zimno. Gdy wyczerpiesz zapas mikstur wróć do miasta i uzupełnij ich zapas, a następnie wróć kontynuować walkę.
Gdy wróg padnie przejdź do dalszej części komnaty i porozmawiaj z Tyraelem (10), który otworzy dla ciebie portal do miasta. Czeka cię jeszcze rozmowa z Jerhynem stojącym przy pałacu, a następnie z Meshifem (11), którego znajdziesz w porcie, w zachodniej części miasta.
Odblokujesz tym samym nową opcję dialogową u Meshifa, która pozwoli ci przenieść się do trzeciego aktu, gdzie kontynuujesz rozgrywkę. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz wrócić do drugiego i pierwszego aktu za sprawą punktów kontrolnych.
Poprzednio: Diablo 2 - Tajemne Sanktuarium: piwnice pałacu, Horazon
Spis treści: Diablo 2 - Poradnik, Solucja