Diablo 2 - słowa runiczne: najlepsze kombinacje
Polecane kombinacje run i ich efekty.
Jak już zapewne wiesz ze strony runy: tworzenie słów runicznych, runy pozwalają tworzyć potężne słowa runiczne do wzmacniania przedmiotów w Diablo 2: Resurrected. Na tej stronie z kolei poznasz najlepsze kombinacje, które warto stosować.
Na tej stronie:
- Duch (Spirit) - w mieczu
- Duch (Spirit) - w tarczy
- Olśnienie (Inslight)
- Hart (Fortitude)
- Nieskończoność (Infinity)
- Żal (Grief)
- Wezwanie do broni (Call to Arms)
- Okowa Grozy (Chains of Honor)
- Serce Dębu (Heart of the Oak)
- Wiara (Faith)
- Enigma
Duch (Spirit) - w mieczu
Świetnie słowo runiczne dla postaci walczących przy pomocy magii - Czarodziejek, Nekromantów i Druidów.
Na smartfonach przesuwaj tabelkę w prawo.
Słowo runiczne | Wymagany przedmiot | Runy | Efekt |
---|---|---|---|
Duch (Spirit) - wersja w mieczu | Miecz (4 gniazda) | Tal + Thul + Ort + Amn | +2 do wszystkich umiejętności, 25-35% szybsze rzucanie czarów, 55% szybsze odzyskiwanie równowagi, 1-50 obrażeń od błyskawic, 3-14 obrażenia od zimna, 75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund, 7% punkty zdrowia wykradzione za każde trafienie, +250 obrona przeciwko pociskom, +22 do żywotności, 89-122 punktów many, 3-8% absorpcja magii |
Duch (Spirit) - w tarczy
Zmodyfikowana wersja wcześniejszego słowa runicznego, tym razem w tarczy. Zamiast zwiększenia obrażeń pozwala poprawić odporności na truciznę, zimno i błyskawice.
Na smartfonach przesuwaj tabelkę w prawo.
Słowo runiczne | Wymagany przedmiot | Runy | Efekt |
---|---|---|---|
Duch (Spirit) - wersja w mieczu | Tarcza (4 gniazda) | Tal + Thul + Ort + Amn | +2 do wszystkich umiejętności, 25-35% szybsze rzucanie czarów, 55% szybsze odzyskiwanie równowagi, +250 obrona przeciwko pociskom, +22 do żywotności, 89-122 punktów many, 3-8% absorpcja magii, +35% odporności na zimno, +35% odporności na błyskawice, +35% odporności na truciznę, atakujący otrzymuje 14 obrażeń |
Olśnienie (Insight)
Słowo runiczne idealne dla najemnika, gdyż oferuje 17-poziomową aurę Medytacja, która zwiększy regenerację many twojej postaci.
Na smartfonach przesuwaj tabelkę w prawo.
Słowo runiczne | Wymagany przedmiot | Runy | Efekt |
---|---|---|---|
Olśnienie (Insight) | Broń drzewcowa lub laska (4 gniazda) | Ral + Tir + Tal + Sol | 12-17 poziom aury Medytacja podczas noszenia, 35% szybsze rzucanie czarów, 200-260% zwiększone obrażenia, +9 do minimalnych obrażeń, 180-250% premia do skuteczności ataku, 5-30 obrażeń od ognia, 75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund, 1-6 do Krytycznego uderzenia, +5 do wszystkich atrybutów, 2 punkty many za każdego zabitego wroga, 23% szansa zdobycia magicznych przedmiotów |
Hart (Fortitude)
Kolejne świetnie słowo runiczne dla najemnika, oferujące olbrzymią premię do obrony i zadawanych obrażeń.
Na smartfonach przesuwaj tabelkę w prawo.
Słowo runiczne | Wymagany przedmiot | Runy | Efekt |
---|---|---|---|
Hart (Fortitude) | Zbroja (4 gniazda) | El + Sol + Dol + Lo | 20% szansy na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca zbroja przy otrzymaniu ciosu, 25% szybsze rzucanie czarów, 300% zwiększone obrażenia, 200% zwiększona obrona, +15 do obrony, 1-148 punktów życia (zależne od poziomu), trafienie zmusza potwora do ucieczki (25% szansy), +50 do skuteczności ataku, 20% szansy na zabójcze uderzenie, 25-30 wszystkich odporności, +9 do minimalnych obrażeń, 12% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę, +1 do promienia światła |
Nieskończoność (Infinity)
Świetne słowo runiczne dla Czarodziejek walczących przy pomocy magii błyskawic. Zmniejsza odporność wrogów na ten żywioł, a także zapewnia aurę, która zmniejsza wszystkie odporności pobliskich wrogów.
Na smartfonach przesuwaj tabelkę w prawo.
Słowo runiczne | Wymagany przedmiot | Runy | Efekt |
---|---|---|---|
Nieskończoność (Infinity) | Broń drzewcowa (4 gniazda) | Ber + Mal + Ber + Ist | 50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Seryjne błyskawice po zabiciu wroga, 12 poziom aury Przekonanie podczas noszenia, 35% szybsze chodzenie/bieganie, 255-325% zwiększone obrażenia, -55% do odporności na błyskawice wroga, 40% szansa na druzgocące uderzenie, uniemożliwia leczenie się potworów, 0,5-49,5 żywotności (zależne od poziomu postaci), 30% znajdowanie magicznych przedmiotów, 21 poziom Zbroi cyklonu (30 ładunków) |
Żal (Grief)
Najprawdopodobniej najpotężniejsze słowo runiczne dla broni do walki wręcz. Oferuje olbrzymią premię do obrażeń i obniża obronę wroga.
Na smartfonach przesuwaj tabelkę w prawo.
Słowo runiczne | Wymagany przedmiot | Runy | Efekt |
---|---|---|---|
Żal (Grief) | Miecz lub topór (5 gniazd) | Eth + Tir + Lo + Mal + Ral | 35% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Jad podczas zadawania obrażeń, 30-40% zwiększona szybkość ataku, +340-400 obrażeń, ignoruje obronę celu, -25% obrony celu, 1-185% dodatkowych obrażeń zadanych demonom (zależne od poziomu postaci), 5-30 obrażeń od ognia, -20-25% odporności na truciznę wroga, 20% szansa na zabójcze uderzenie, uniemożliwia leczenie się potworów, 2 punkty many za każdego zabitego wroga, 11 punktów zdrowia za każdego zabitego wroga |
Wezwanie do broni (Call to Arms)
Słowo runiczne pozwalające na używanie okrzyków Barbarzyńcy przez każdą klasę.
Na smartfonach przesuwaj tabelkę w prawo.
Słowo runiczne | Wymagany przedmiot | Runy | Efekt |
---|---|---|---|
Wezwanie do broni (Call to Arms) | Broń (5 gniazd) | Amn + Ral + Mal+ Ist + Ohm | +1 do wszystkich umiejętności, 40% zwiększona szybkość ataku, 250-290% zwiększone obrażenia, 5-30 obrażeń od ognia, 7% punktów zdrowia wykradzionych za trafienie, +2-6 do umiejętności Dowodzenie, +1-6 do umiejętności Rozkazy, +1-4 do umiejętności Okrzyk bojowy, uniemożliwia leczenie się potworów, +12 uzupełniania życia, 30% znajdowanie magicznych przedmiotów |
Okowa Grozy (Chains of Honor)
Świetnie słowo runiczne dla każdej klasy, oferujące potężną premię do odporności, zadawanych obrażeń i 2 punkty do wszystkich umiejętności.
Na smartfonach przesuwaj tabelkę w prawo.
Słowo runiczne | Wymagany przedmiot | Runy | Efekt |
---|---|---|---|
Okowa Grozy (Chains of Honor) | Zbroja (4 gniazda) | Dol + Um + Ber + Ist | + 2 do wszystkich umiejętności, +200% obrażeń zadawanych demonom, +100% obrażeń zadawanych nieumarłym, 8% punktów zdrowia wykradzionych za trafienie, 70% poprawiona obrona, +20 do siły, +7 uzupełniania zdrowia, +65 do wszystkich odporności, obrażenia zmniejszone o 8%, 25% znajdowania magicznych przedmiotów |
Serce dębu (Heart of the Oak)
Kolejne bardzo dobre słowo runiczne dla postaci skupionych wokół rzucania zaklęć, głównie Czarodziejek i Druidów, choć skorzystają z nich także Paladyni.
Na smartfonach przesuwaj tabelkę w prawo.
Słowo runiczne | Wymagany przedmiot | Runy | Efekt |
---|---|---|---|
Serce dębu (Heart of the Oak) | Buława, na przykład korbacz (4 gniazda) | Ko + Vex + Pul + Thul | + 2 do wszystkich umiejętności, 40% szybsze rzucanie czarów, 75% obrażeń przeciwko demonom, 100 skuteczności ataku przeciwko demonom, 3-14 obrażeń od zimna, 7% many wykradzione za każde trafienie, +10 zręczności, +20 uzupełniania zdrowia, 15% zwiększona mana, +30-40 do wszystkich odporności, 4-poziomowe zaklęcie Dębowy mędrzec (25 ładunków), 14-poziomowe zaklęcie Kruk (60 ładunków) |
Wiara (Faith)
Świetne słowo runiczne dla Amazonki, zapewniające premie do umiejętności i olbrzymie bonusy do zadawanych obrażeń.
Na smartfonach przesuwaj tabelkę w prawo.
Słowo runiczne | Wymagany przedmiot | Runy | Efekt |
---|---|---|---|
Wiara (Faith) | Łuk lub kusza (4 gniazda) | Ohm + Jah + Lem + Eld | 12-15 poziom aury Fanatyzm podczas noszenia, +1-2 do wszystkich umiejętności, +2 do umiejętności Łuku i Kuszy (tylko dla Amazonki), 330% zwiększone obrażenia, ignoruje obronę celu, 300% premia do skuteczności ataku, +75% obrażeń zadawanych nieumarłym, +50 skuteczności ataku względem nieumarłych, +15 do wszystkich odporności, 10% ożywionych jako Przywrócony, 75% dodatkowego złota z potworów |
Enigma
Jedno z najbardziej użytecznych słów runicznych w grze, dzięki któremu każda postać może korzystać ze zdolności Teleportacja.
Na smartfonach przesuwaj tabelkę w prawo.
Słowo runiczne | Wymagany przedmiot | Runy | Efekt |
---|---|---|---|
Enigma | Zbroja (3 gniazda) | Jah + Ith + Ber | +2 do wszystkich umiejętności, 45% szybsze bieganie/chodzenie, +1 do umiejętności Teleport, +750-775 obrony, +0-74 siły (zależne od poziomu postaci), 5% zwiększone zdrowie postaci, obrażenia zmniejszone o 8%, 14 punktów zdrowia za zabicie wroga, 15% otrzymanych obrażeń przechodzi na manę, 1-99% znajdowanie magicznych przedmiotów (zależne od poziomu postaci) |
Poprzednio: Diablo 2 - runy: tworzenie słów runicznych
Spis treści: Diablo 2 - Poradnik, Solucja