Diablo 3 nie otrzyma trybu offline na PC
Twórcy chcą, by gracze byli częścią społeczności.
Reżyser Diablo 3 wyjaśnił w rozmowie z Eurogamerem, dlaczego gra w wersji PC nie otrzyma trybu offline, który wprowadzono w edycjach konsolowych.
- Diablo jest najlepsze, gdy gramy z innymi. Wiele osób nie podłącza konsoli do Internetu, stąd pomysł na zebranie czterech graczy na jednej kanapie - tak zbudowaliśmy aspekt społecznościowy.
- Ale na PC chcemy, by gracze poczuli, że są częścią większej społeczności. To bezpieczne miejsce do wymiany przedmiotów, ale także środkowisko społecznościowe. Mamy sporo planów na uatrakcyjnienie rozgrywki w sieci - tłumaczy Joshua Mosqueira, który w czerwcu objął stanowisko po Jay'u Wilsonie.
- Nie wprowadziliśmy kooperacji tylko jako dodatkowej opcji. To nasza idea. Nie chcemy wymuszać na graczach kooperacji, ale ta opcja jest zawsze dostępna - taki zamysł mieliśmy od samego początku.
Choć bez trybu offline, posiadacze wersji PC mogą spodziewać się zmian w systemie przedmiotów - twórcy chcą ograniczyć liczbę bezużytecznych broni i pancerzy. W przyszłości zadebiutuje także pełnoprawny dodatek z nową klasą postaci, zatytułowany Reapers of Souls.