Diablo 4 - Akt 6: Taniec Stworzycieli
Ostatni akt kampanii.
Na tej stronie przeczytasz, jak ukończyć ostatnią część wątku fabularnego w Diablo 4 - Akt 6: Taniec Stworzycieli.
Przed rozpoczęciem aktu, warto wzmocnić swoją postać i dobić do poziomu powyżej 40, a najlepiej 45. Wydarzenia w tym miejscu rozpoczynają i kończą cały akt. Możesz jednak opuścić obszar w dowolnym momencie z pomocą portalu, nie tracąc postępów.
Podczas wędrówki przez Kaldeum zmierzysz się z kilkoma istotnymi bossami oraz wieloma elitami. Po większych starciach staraj się uzupełniać mikstury zdrowia, by być przygotowanym na kolejne zasadzki.
Na tej stronie:
Unzu Anihilator
Pierwsza zasadzka ma miejsce niedługo po tym, jak wyruszysz z Pravą i jej żołnierzami. Wespnij się po drabinie i po pokonaniu elit na dachu przejdź na kolejny korzystając z liny.
Unzu Anihilator to pierwszy pomniejszy boss. Wykorzystuje ataki ogniowe: zrzut meteorów oraz zianie ogniem. Poza nimi macha ogromnym mieczem i to na te ataki powinieneś uważać - nie zadają wysokich obrażeń, ale powodują odsłonięcie.
Gdy kula zdrowia posiada pęknięcia, warto na chwilę odstąpić od walki. Negatywny efekt utrzymuje się tylko kilka sekund i w tym czasie przyjmowane obrażenia są dużo bardziej dotkliwe.
Duriel, Władca Bólu
Duriel to drugi boss. Posiada znaczną ilość zdrowia, silne ataki fizyczne i korzysta z trucizny. Upuszcza mikstury tylko dwa razy w trakcie starcia, dlatego warto stawiać na defensywę i eliminować pomniejsze robale, które po śmierci czasami upuszczą eliksiry zdrowia. Pojawiają się na arenie po zniszczeniu jaj przez bohatera lub bossa.
Jego najsilniejszy atak następuje po uniesieniu prawego ramienia do góry. Gdy po wbiciu go w ziemię przed sobą będziesz zostaniesz trafiony, wciągnie cię do brzucha. Jest to atak, który powoduje ogromne obrażenia od trucizny i może być zabójczy.
Drugi silny atak następuje po tym, jak kilkukrotnie ruszy odwłokiem. Wtedy od frontu wystrzeliwuje kulę trucizny. Duriel co pewien czas zakopuje się w ziemi i pojawia w innym miejscu na arenie - jest to najlepszy moment na złożenie silnej kombinacji ataków.
Aszawa Zaraźliwa
Gdy w dalszej fazie gry trafisz do piekła podążając z towarzyszami i eliminując pomniejsze potwory oraz elity, dotrzesz finalnie do areny walki z Aszawą Zaraźliwą. Jest to wielki potwór, ale w walce z nim wspomogą cię sojusznicy. Przed walką warto skorzystać z mikstury odporności na trucizny.
Boss posiada ogromną ilość zdrowia. Najlepszy moment na zmasowany atak następuje po spętaniu potwora przez Donana magiczną nicią. Jeśli grasz jednostka walki w zwarciu, staraj się trzymać pod bossem lub blisko tylnej nogi. Bohaterowie walczący na odległość również mogą tak uczynić, lecz dobrym pomysłem jest zwrócić uwagę bossa na sojuszników.
Aszawa wykonuje ataki miażdżące, proste cięcia oraz atak okrężny - który nie zrani się, gdy jesteś blisko niej. Powinieneś jednak zwrócić uwagę na tworzone przez nią kałuże trucizny - stojąc w nich bardzo szybko tracisz życie.
Uskakuj także przed techniką zapowiedzianą przez dwa okręgi przed bossem. Po uderzeniu następuje jeszcze przeciągnięcie szponami wzdłuż ciała bossa, więc stanie obok niego w tym przypadku nie jest dobrym pomysłem.
Po walce czeka cię jeszcze kilku drobnych przeciwników oraz przerywników filmowych. Na koniec zmierzysz się z Lilit w dwóch starciach.
Spis treści: Diablo 4 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Diablo 4 - Akt 5: Ujawnione tajemnice i sprzedany los