Skip to main content

Diablo 4 dostało już pierwszy patch. Wrogowie są trudniejsi

Pierwszy nerf łotrów.

Choć Diablo 4 oficjalnie debiutuje dopiero 6 czerwca, produkcja jest dostępna dla posiadaczy droższych wydań specjalnych. Co więcej, twórcy zdążyli już wydać pierwszą aktualizację.

Łatki oznaczonej numerem 1.0.2 nie trzeba nawet pobierać, ponieważ modyfikacje wprowadzono po stronie serwerów. Modyfikacje są drobne i odpowiadają zapewne na pierwsze przypadki nadużywania niektórych umiejętności.

Jak wynika z informacji opublikowanych na oficjalnym forum dyskusyjnym, w przypadku Czarodziejów zmieniono sposób działania talentu Ognistej Tarczy, jeśli wstawiamy go do dodatkowego slotu na zaklęcia. Z umiejętności nie skorzystamy od razu, lecz będziemy musieli najpierw poczekać na zakończenie standardowego cooldownu.

W przypadku Łotrów wprowadzono poważniejsze ograniczenie, zwłaszcza dla osób korzystających z popularnych buildów typu Twisting Blades. W przypadku korzystania z umiejętności klasowej Inner Sight, zabicie specjalnie oznaczonego wroga dawało na krótką chwilę nieskończoną pulę Energii. Teraz po zakończeniu tego bonusu trzeba odczekać cztery sekundy, zanim oznaczony zostanie kolejny przeciwnik.

Już tak łatwo nie będzie

Są jeszcze dwie zmiany: na przedmiotach nie znajdziemy już właściwości zmniejszania cooldownów okrzyków bojowych oraz - na koniec - Blizzard zwiększył również liczbę punktów życia wrogów na wyższych poziomach trudności.

Zobacz także: Diablo 4 - Poradnik, Solucja

Zwłaszcza w przypadku łotrów modyfikacja może okazać się znaczącym nerfem, ponieważ popularne buildy w późniejszej fazie rozgrywki zakładały niemal nieskończoną pulę Energii, biorącą się właśnie z ciągłego zabijania przeciwników oznaczonych przez Inner Sight. Tymczasem barbarzyńcy nadal kręcą się bez przeszkód...

Zobacz także