Diablo 4 - Kedżystan: zadania poboczne
Wszystkie misje dodatkowe w regionie Kedżystan.
Na tej stronie znajdziesz listę wszystkich zadań pobocznych w regionie Kedżystan, na które natkniesz się w trakcie gry w Diablo 4.
Jeżeli szukasz konkretnego zadania, użyj interaktywnego spisu treści poniżej. Możesz też skorzystać z opcji Znajdź na stronie na smartfonie lub kombinacji Ctrl + F na PC.
Na tej stronie:
- Terminowa korespondencja
- Zaległa zapłata
- Ślady żelaza
- Cień Alkarnus
- Na łowach
- Honor wilka
- Strażnicy dołów
- Dziwne lekarstwa
- Szukając schronienia
- Kropla trucizny
- Zabójczy interes
- Mówiący kamień
- Głos z przeszłości
- Izela z Vizjerei
- Zapieczętowany Dar Kazarów
- Niedola Zakarum
- Za garść owsa
- Nakrapiany grzyb
- Niebezpieczne podróże
- Droga do zrujnowania
- Jedyne lekarstwo
- Miraż
- Wyschnięcie
- Śladami pielgrzyma
- Symbol wiary
- Rzeźnicy z północy
- Niewyczerpana fortuna
- Zbłąkana trzódka
- Akty zadośćuczynienia
- Opóźniona sprawiedliwość
- Bezprawny rozkaz
- Rozpaczliwe okoliczności
- Wznowienie służby
- Cenniejsze niż złoto
- Głowa węża
- Chwila wytchnienia
- Na manowcach
- Oręż Wilka
- Kiedy nadchodzi przypływ
- Spóźniona dostawa
Terminowa korespondencja
Przy zwłokach nad wodą znajdziesz Zachlapany list. Odbiorcą jest Aih’Setal w mieście Gea Kul. Nagroda: zasnute kryształy.
Zaległa zapłata
Porozmawiaj z Nagidem w mieście Tarsarak. Musisz znaleźć szkatułkę na wykopaliskach (1) (2). Obok znajdziesz również list, który wykaże, że zleceniodawca nie mówił całej prawdy. Nagroda: zasnute kryształy.
Ślady żelaza
Pomóż Dżilanowi odwdzięczyć się zanosząc amulet Asyfi w Obozowisku Żelaznych Wilków. Od kobiety możesz pobrać inne zadanie - Dziwne lekarstwa. Nagroda: eliksiry.
Cień Alkarnus
Torlos i jego karawana zostali uwięzieni na pustkowiu. Pozbądź się dwunastu plugawych demonów, by oczyścić im drogę. Nagroda: klejnoty.
Na łowach
Haddad zleci poszukiwania Dawoda. Znajdziesz go w kanionie (3) (4). Pomóż mu dokonać zemsty i wróć do zleceniodawcy. Nagroda: rudy metali.
Honor wilka
Asa chce, byś pomógł jej znaleźć pamiątki. Udaj się z nią do Zapomnianych ruin i odnajdź dobytek Alima i Tali. Nagroda: Zębate Ostrze Tali (rzadki sztylet).
Strażnicy dołów
Heddam chce byś zgładzić Czempiona Smolnych Dołów. Znajdziesz go na północ od wioski, ale dopiero, gdy wywabisz go eliminując szkielety. Nagroda: skóry.
Dziwne lekarstwa
Asyfa potrzebuje składników do leków. Zbierz przetrawione glony w liczbie dwunastu eliminując nieumarłych na pobliskiej plaży. Nagroda: zioła.
Szukając schronienia
Tamija zgubiła ładunek, który wpadł do dziury. Zejdź tam i zabierz skrzynkę. Później jeszcze udaj się do Asyfy z Obozowiska Żelaznych Wilków, aby zakończyć zadanie. Nagroda: skóry.
Kropla trucizny
Braim to właściciel karczmy. Zbierz dla niego gruczoły jadowe skorpionów. Co ciekawe, tym razem skrzynka zawiera nietypową nagrodę: jest to schemat na eliksir leczniczy i kilka sztuk tej mikstury. Udaj się do dowolnego alchemika i „sprzedaj” mu schemat, a zostanie on dodany do listy wytwarzania u każdego zielarza.
Zabójczy interes
Przeczytaj notatkę przed karczmą, potem udaj się do Szahosa w dokach. Zdobądź 20 gruczołów kazrów. Nagroda: klejnoty.
Mówiący kamień
Rybak skarży się na gadającą kapliczkę na północ od miasta, przyjrzyj się sytuacji. Posąg znajduje się na północ od miasta Gea Kul, przy północnej skale na skraju obszaru poszukiwań. Interakcja z obiektem powoduje zakończenie zadania i rozpoczęcie misji: Głos z przeszłości.
Głos z przeszłości
Na zlecenie Rybaka z Gea Kul w ramach zadania Mówiący Kamień, otrzymasz zlecenie od posągu Izeli. W ramach zadania musisz wejść do pobliskich ruin „Konklawe” i znaleźć Naczynie Vizjerei. Gdy będziesz niedaleko celu, w głębszych obszarach lochu, znacznik wskaże ci Zapieczętowaną magią skrzynię, w której znajduje się artefakt. Po powrocie do posągu zadanie zostanie kontynuowane jako Izela z Vizjerei. Nagroda: klejnoty.
Izela z Vizjerei
Kontynuacja zadania Głos z przeszłości. Po jego ukończeniu, podnieś naczynie sprzed posągu. Potem zanieś ją do dawnej krypty, gdzie odrodzi się jako elitarny przeciwnik. Unikaj jej ataków za wszelką cenę - są to głównie zielone, samonaprowadzające kule o wysokim czasie przygotowania. Warto też na bieżąco pozbywać się pomniejszych wrogów, którzy używają ataków dystansowych. Nagroda: szemrzące obole (50) oraz Pieczęć Vizjerei (rzadki pierścień).
Zapieczętowany Dar Kazarów
Eliminując kazary na obszarze na południowy-wschód od Gea Kul znajdziesz - z losowym prawdopodobieństwem - Zapieczętowany Dar Kazarów. Zbieraj energię duchową pokonanych przeciwników, by móc otworzyć skrzynkę. Nagroda: szemrzące obole (20) i losowe przedmioty.
Niedola Zakarum
Tameon prosi o odrobinę wody z pobliskiej oazy. W nagrodę poznasz lokację twierdzy Reduta Omatha. Nagroda: rudy.
Za garść owsa
Zleceniodawcą jest Kupiec Basef. Zabierz worek z owsem, który pojawi się koło mężczyzny i idź niedaleko na północ, by znaleźć przy skałach Neemę - wielbłąda. Rozwiąż ją i rozsypuj zboże w kolejnych punktach, by przyciągnąć uwagę zwierzęcia.
Nakrapiany grzyb
Przeszukuj kępy żółtych roślin, aż znajdziesz unikalny Nakrapiany grzyb w regionie Płaskowyż centralny (Południowy Bezkres), na północ od Gea Kul. Zanieś go Veroce w Kiowosadzie. Nagroda: zioła.
Niebezpieczne podróże
Mahjob jest ranny. Zbierz Widmodłoń - roślinę rosnącą nieopodal - by pomóc mu zwalczyć zakażenie. Wystarczy kierować się w prawo główną drogą, a gdy będziesz w pobliżu, zioło zostanie oznaczone na mini-mapie. Kolejne zadanie: Droga do zrujnowania. Nagroda: zioła.
Droga do zrujnowania
Drugie zadanie w serii, po „Niebezpieczne podróże”. Mahjob potrzebuje eskorty do kryjówki. Musisz chronić go przed prostymi potworami. Automatycznie rozpoczniesz kolejną misję: Jedyne lekarstwo. Nagroda: zasnute kryształy.
Jedyne lekarstwo
Zadanie dla Mahjoba rozpoczniesz automatycznie, gdy ukończysz „Droga do zrujnowania”. Wejdź do kryjówki mężczyzny. Jeśli zginiesz, odrodzisz się w wejściu do jaskini. Nagroda: eliksiry.
- Dopóki atakujesz bossa zwyczajnie stojąc przy nim, wykonuje on sekwencje ataków:
- Odrzucenie i kwasowe pociski
- Przyzwanie much, przyzwanie chowańców, które plują raz jadem
- Na koniec aktywuje wampiryzm - słychać wtedy uderzenie dzwonu, a efekt utrzymuje się około trzech sekund. W tym czasie, jeśli zostaniesz zraniony, wróg odzyskuje zdrowie
Aby wygrać, musisz zapobiegać odnawianiu zdrowia bossa i unikać strzelania kwasem. Kluczowe więc będzie zadawanie wysokich obrażeń oraz duża szybkość lub spowalnianie przeciwnika, gdy jest w trybie wysysania życia. Nagroda: eliksiry.
Miraż
Podążaj za mirażem. Kieruje się na północ strefy poszukiwań. Poczekaj tam na niego i zniszcz pomniki z łańcuchami, by obudzić elitarnego przeciwnika, którego musisz wyeliminować. Nagroda: szemrzące obole (50).
Wyschnięcie
Umierająca Nagla potrzebuje pomocy, musisz posiadać na stanie miksturę leczącą, by ją przekazać kobiecie. Pozbądź się czterech gniazd much w wyznaczonym obszarze. Nagroda: szemrzące obole (50).
Śladami pielgrzyma
Opis tego zadania znajdziesz na stronie Śladami pielgrzyma.
Symbol wiary
Porozmawiaj z Amrem w Kaplicy Zakarum. Wejdź do ruin Grobowiec Świętych i znajdź artefakt. Gdy znajdziesz skrytkę, okaże się pusta - wtedy gdzieś w lochach pojawi się boss, który będzie oznaczony czaszką. Pokonaj go i wróć do Amra. Nagroda: zasnute kryształy.
Rzeźnicy z północy
Zarshala z Kaplicy Zakarum jest zleceniodawcą. Pozbądź się kanibali w okolicy, by uczynić drogi bezpieczniejszymi. Nagroda: szemrzące obole (50).
Niewyczerpana fortuna
Podnieś stary dziennik. Pojawi się, gdy wyeliminujesz Goblina Skarbnika z sakwą złota (wydarzenie) na obszarze Bursztynowych Piasków (Piekący bezkres). Zanieś dziennik Ostafowi. Nagroda: szemrzące obole (50).
Zbłąkana trzódka
Zadanie pojawi się dopiero po ukończeniu wątku fabularnego. Obieżyświat Edgar prosi o wsparcie przy ochronie podróżników. Po dwóch małych starciach możesz przejść do zadania - Akty zadośćuczynienia.
Akty zadośćuczynienia
Zadanie jest dostępne po ukończeniu misji Zbłąkana trzódka. Pomóż Edgarowi ocalić Sunę walcząc z inkwizytorami w ich kryjówce. Kolejne zadanie - Opóźniona sprawiedliwość.
Opóźniona sprawiedliwość
Zadanie pobierane automatycznie, gdy ukończysz „Akty zadośćuczynienia”. Porozmawiaj z Suną. Potem spotkaj się na szczycie wzgórza z Edgarem i pozbądź się kilku inkwizytorów. Automatycznie rozpoczniesz zadanie - Bezprawny rozkaz. Nagroda: zasnuty kryształ.
Bezprawny rozkaz
Po ukończeniu Opóźniona sprawiedliwość spotkaj się w wyznaczonym miejscu z Edgarem. Pomóż mu rozprawić się z Ozrykiem w jego kryjówce. Nagroda: broń drzewcowa Pokuta Edgara (rzadka).
Rozpaczliwe okoliczności
Opis tego zadania znajdziesz na stronie Rozpaczliwe Okoliczności.
Wznowienie służby
Znajdź Pancerz Żelaznych Wilków poprzez eliminowanie inkwizytorów w twierdzy Kaldeum, dostępnej po ukończeniu kampanii. Zanieś go Barezowi w warowni. Nagroda: zasnute kryształy.
Cenniejsze niż złoto
Znajdź powód, dlaczego w wiosce Żelaznych wilków woda została zatruta. Ukończ inne zadania w wiosce oraz kampanię. Porozmawiaj z Asą i Dawodem. Idź wzdłuż brzegu, aż natkniesz się na tunel rozbójników. Kolejne zadanie - Głowa węża. Nagroda: eliksiry.
Głowa węża
Ukończ misję „Cenniejsze niż złoto”. W obozie Żelaznych Wilków porozmawiaj z Haddadem. Udajcie się w pierwszej kolejności do wrogiego obozu, gdzie aktywujesz przejście w skale. Po wykonaniu zadania możesz rozpocząć - Chwila wytchnienia. Nagroda: zasnuty kryształ.
Chwila wytchnienia
Kolejne zadanie po „Głowa węża”. W obozie porozmawiaj z Dawodem i Asą, by przyjąć ich podziękowania. Jednocześnie zakończysz serię zadań w obozie. Nagroda: Kirys Żelaznego Wilka (rzadki).
Na manowcach
Zadanie dostępne w Tarsarak po ukończeniu fabuły. Udaj się do wskazanego punktu, by walczyć z Rycerzami Pokutnymi. Potem wróć do zleceniodawcy - Cinissa. Nagroda: zioła.
Oręż Wilka
Eliminuj wrogów w Cesarskich Ogrodach. Lokacja jest dostępna dopiero po zakończeniu wątku fabularnego. Gdy z wrogów wypadnie Miecz Żelaznych Wilków, zanieś go Barezowi w Cestarskiej Bibliotece, nieopodal na północy. Nagroda: zasnuty kryształ.Kiedy nadchodzi przypływ
Pobierz zadanie poprzez rozmowę z zakopanym w piasku człowiekiem - Yasirem - w Zatoce wraków. Pomóż mu uwolnić trzech sojuszników z pobliskiej jaskini. Nagroda: eliksiry.Spóźniona dostawa
Eliminuj zbójców w Zatoce Wraków (Południowy Bezkres), aż z jednego z nich wyleci „Sfatygowany ładunek”. Dostarcz go do miasta Gea Kul. Nagroda: zasnuty kryształ.Następnie: Diablo 4 - Hawezar: zadania poboczne
Spis treści: Diablo 4 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Diablo 4 - Suche Stepy: zadania poboczne