Diablo 4 ma ostry marketing. Do gry zachęca... Megan Fox
Do wygrania mowa pochwalna na cześć poległej postaci.
Nie jest tajemnicą, że ogromna część budżetu gier przeznaczona jest w dzisiejszych czasach na marketing, a Diablo 4 nie stanowi wyjątku. Blizzard zaangażował do promocji Megan Fox, znaną amerykańską aktorkę i modelkę.
Akcja jest jednak bardziej skomplikowana niż zwyczajne „grajcie w Diablo 4”. Megan Fox zachęca bowiem do dzielenia się w mediach społecznościowych klipami pokazującymi najbardziej dotkliwe śmierci postaci graczy. Każdy autor takiego „zgłoszenia” ma szansę na wygranie oficjalnej pochwały na część poległego bohatera, którą wygłosi nie kto inny, jak właśnie aktorka znana między innymi z serii „Transformers”.
- Jeśli jest jakaś rzecz, którą uwielbiam, to jest to widok krwi - mówi Fox, witając widzów w stroju, który, sądząc po komentarzach, spodobał się odbiorcom. - A w Diablo 4 są rzeki krwi. Pokaż mi swoją najgorszą endgame'ową śmierć z hashtagiem #DiabloDeaths, a możesz otrzymać ode mnie mowę pochwalną, w której powiem, że odszedłeś jak bohater. Lub czempion.
Czasu jest niewiele, bo odczytywanie przemówień odbędzie się już 8 czerwca. Akcja z pewnością skierowana jest do bardziej zaangażowanych graczy, biorąc pod uwagę, że dotarcie do endgame'u od momentu oficjalnej premiery (6 czerwca) byłoby niezłym wyzwaniem. Pocieszający jest na pewno fakt, że udział mogą brać nie tylko osoby grające w trybie hardcore, gdzie postacie giną bezpowrotnie.
W mediach społecznościowych ląduje już sporo filmików z hashtagiem #DiabloDeaths, oto kilka z nich: