Diablo 4 - twierdze: Scosglen
Lista warowni w Scosglen.
Diablo 4 umożliwia podjęcie się pobocznej aktywności jaką jest odbijanie twierdz. W Scosglen odnajdziesz trzy z nich, a ich wyswobodzenie gwarantuje znaczny wzrost Sławy w regionie. Na tej stronie poznasz lokalizację warowni oraz dowiesz się, jak pokonać bossów lokacji.
Na tej stronie:
Tur Dulra
Tur Dulra to warownia zlokalizowana w zachodniej części Scosglen. Wejście do niej znajduje się jedynie od południowo-wschodniej strony.
By dostać się do twierdzy, skorzystaj z przejścia pod mostem, gdyż główne przejście jest zablokowane. Dotrzyj do głównego dziedzińca i obejrzyj wspomnienie duchów. Teraz na mapie ukażą się trzy lokacje, które musisz oczyścić z potworów.
Potem zaczekaj, gdyż po chwili ukaże mini-boss, oznaczony czaszką, którego musisz wyeliminować. Każdy z nich posiada unikalny atak, lecz nie są znacznym wyzwaniem. Następnie wróć na główny dziedziniec, gdzie zmierzysz się z bossem lokacji: Belgemotem, Infernalnym Dręczycielem.
Jego podstawowe ciosy nie są silne, ale potrafi zionąć ogniem i wyeliminować bohatera w kilka sekund. Zapowiedź ataku jest poprzedzona minimalnym wychyleniem wroga w tył. Nagrody za wyswobodzenie warowni:
- dostęp do kupców i punktu nawigacyjnego
- odblokowanie podziemia: Podkorzeń
- nowe zadanie: Doglądanie natury
- lokacja kluczowa dla rozwoju klasy druidów
Światło nadziei
Światło Nadziei przybiera formę zapomnianej latarni morskiej. Twierdza zlokalizowana jest w północnej części Przeklętych Skarp w Scosglen. Rozpocznij podróż po wysepkach, aż do wraku statku. Po uporaniu się z potworami wejdź w interakcję z kołowrotkiem. Przetrwaj do czasu, aż nowa droga zostanie odblokowana.
Na kolejnym wraku na wschodzie kołowrót jest niekompletny. Udaj się na wyspę na południu i zbierz potrzebne części naprawcze. Po zamontowaniu komponentu ponownie musisz się bronić do czasu, aż przejście zostanie odblokowane.
Wiedźma Pływów Ne’gana
Czas na walkę z bossem. Jej ataki są powolne, dlatego łatwo ich unikać. Problemem mogą okazać się pojawiające się ciągle utopce - są jednostkami dystansowymi, więc albo wykaż się mobilnością albo eliminuj ich. Musisz uważać na kałuże, które zostaną przemienione w silny atak, gdy wiedźma podnosi maczugę w górę - najlepiej wcale nie stać w ich zasięgu.
Wiedźma posiada sporo zdrowia, jednak wykonując uniki nie będziesz miał problemów z jej pokonaniem. Ukończenie twierdzy zapewnia dostęp do lochu: Zatopione głębiny.
Chata na Wrzosienisku
Chata na Wrzosienisku zlokalizowana jest na wschodzie Scosglen. Twoim pierwszym celem będzie zlokalizowanie trzech ciał. Pomoże ci w tym mapa.
Boss - Fionnir - jest druidem i co każdy etap - trójkątny znacznik na pasku życia - będzie zmieniał swoją formę. Rozpoczyna jako wilkołak. Jego ciosy są rzadkie i powolne, lecz każdy silny. Szczególnie unikaj silnego ataku, który rozpoczynany jest mocnym wychyleniem jednej z łap.
W drugim etapie przybiera ludzką postać i korzysta z magii wiatrów. Jego ataki nie są silne. Od razu eliminuj przyzywane przez niego pomniejsze zwierzęta. W ostatniej fazie przybiera formę niedźwiedzia.
Staraj się trzymać w pozycji skośnej, by uniknąć krytycznego ataku. Proste ciecia i tornada nie są groźne. Po eliminacji bossa twierdza zostanie wyswobodzona. Ukończenie wyzwania zapewni dostęp do lochów: Siedziby Dziukunów oraz Wypaczonej Jamy.
Następnie: Diablo 4 - Suche Stepy: twierdze
Spis treści: Diablo 4 - Poradnik, Solucja
Poprzednio: Diablo 4 - Strzaskane Szczyty: twierdze