Skip to main content

Diablo 4 - twierdze: Suche Stepy

Lista wszystkich twierdz w Suchych Stepach.

Na tej stronie poznasz opis przejścia wszystkich twierdz w regionie Suche Stepy w Diablo 4. Dowiesz się, jak rozwiązać zagadki, pokonać bossów oraz przeczytasz o nagrodach jakie wiążą się w wyswobodzeniem lokacji.


Na tej stronie:


Ruiny Quara-Yisu

Warownia Quara-Yisu to jedna z lokacji do odbicia, która znajduje się w widocznym zagłębieniu na mapie, na południu Suchych Stepów. Twoim zadaniem będzie zniszczenie trzech iglic oznaczonych czaszkami, ulokowanych wokoło warowni. Posiadają dużo wytrzymałości. Ponadto przy tobie gromadzić się będzie masa pomniejszych potworów, ale i kilka elit. Nie jest wymagane ich zabijanie, by przejść do walki z bossem.

Przy iglicach uważaj szczególnie na pułapki miotające piorunami. Zadają spore obrażenia, a elektryczność jest słabo widoczna przy natłoku wrogów. Pilnuj także szamanów, którzy ustawiają się na zewnątrz pola bitwy, wzmacniają oraz wskrzeszają swoich pobratymców.

Boss Utulku, Głos spod ziemi, należy do nieskomplikowanych, posługuje się tylko trzema technikami - wywołuje pioruny, które poza wysokimi obrażeniami częściowo cię paraliżują, oraz strzela słabymi potrójnymi pociskami.

Ponadto przyzywa pomniejsze chowańce. Możesz je zignorować, lecz nie pozwól, by pojawiło się ich za dużo. Warto zniszczyć solne posągi na początku bitwy, z których powstaną demony. Wyeliminowanie ich zapewni, że nie pojawią się później, gdy przypadkiem figurki zostaną zniszczone.

Ruiny zapewniają po odbiciu:

  • punkt nawigacyjny i handlarzy
  • dwa zadania poboczne: Fazy księżyca oraz Krew i pot
  • dwa lochy: Zmienne miasto oraz Blade zapadlisko
  • możliwość ukończenie zadania pobocznego Sól rodzi sól

Onyksowa Strażnica

W Suchych Stepach, niedaleko Ked Bardu, znajduje się jedna z twierdz - Onyksowa strażnica. Twoim zadaniem jest eliminować bandytów w obszarze otoczonym białym okręgiem oraz niszczyć zabudowania, które tak samo zapełniają pasek postępu - nie musisz zabijać wszystkich.

Onyksowa strażnica to warownia opanowana przez bandytów. Pokonując jednak wrogów możesz zdobyć klucz do magazynu, który upuści jeden z nich. Dzięki niemu przejdziesz przez zamknięte drzwi w żółtej strefie poszukiwań - tam znajdziesz dodatkowo złotą skrzynię.

Później zmierzysz się z kapitanką Ezminą. Starcie nie jest trudne, jednak odbywa się na małym, zamkniętym obszarze. Wskazane podejście ofensywne. Przeciwniczka często rzuca na ziemię granaty. Stanie w miejscu ich wybuchu bądź przechodzenie przez plamy powoduje zatrucie, ale również stanie w dymie ogranicza widoczność i uniemożliwia walkę.

Zabójczyni potrafi również znikać. Lokalizuj jej pozycję poprzez mini-mapę. Nagrody za odblokowanie twierdzy:

  • punkt nawigacyjny i handlarze
  • ruiny: Onyksowa strażnica
  • dwa zadania poboczne: Funt ciała oraz Krewni i znajomi

Świątynia zgnilizny

Świątynia Zgnilizny w znajduje się na południu Suchych Stepów, niedaleko Kadżystanu. Jest to opcjonalna warownia, której wyswobodzenie nie zajmie dużo czasu. Wyeliminuj czterech czempionów na dziedzińcu. Warto również uwalniać więźniów przykutych do pali - każdy z nich wyrzuci coś wartościowego, zwykle rzadki przedmiot.

Boss lokacji to Molgarta, Nienasycony. Podjada on jaja, co nadaje mu wzmocniony efekt zatrucia i powoduje powstanie licznych plam na ziemi. Możesz zniszczyć gniazda, by nie miał się czym posilać. Ponadto szykuj się na drugą fazę walki, gdyż po zredukowaniu zdrowia przeciwnik zamieni się w nieco słabszego potwora.

Nie otrzymasz nagród za odblokowanie twierdzy. Gdy ponownie tu wrócisz, napotkasz potwory. Na obszarze warowni znajdziesz jeden posąg Lilit.

Następnie: Diablo 4 - Kedżystan: twierdze

Spis treści: Diablo 4 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Diablo 4 - Scosglen: twierdze

Zobacz także