Skip to main content

DICE nie oszczędza na kampanii nowego Battlefielda. Tryb rozwijają dwa zespoły

Nad całą grą pracują trzy studia.

EA DICE tworzy nowy zespół, który wspomoże produkcję trybu singleplayer w nadchodzącej odsłonie serii Battlefield. Wciąż nie otrzymaliśmy jednak żadnych szczegółów w temacie samej gry.

Jak podaje serwis Gamesindustry.biz, za rozwój produkcji odpowiadają na ten moment trzy studia. Samo DICE skupia się na trybie multiplayer, a za kampanię fabularną odpowiada Ridgeline Games, zarządzane przez Marcusa Letho - współtwórcę serii HALO. Studio Ripple Effect pracuje natomiast nad tajemniczym „kompletnie nowym doświadczeniem” marki.

Wygląda na to, że DICE wiąże z trybem singleplayer duże nadzieje. Firma podjęła decyzję o utworzeniu osobnego zespołu, który wesprze Ridgeline Games w tworzeniu kampanii fabularnej.

Decyzja o powołaniu nowego zespołu poświęconego trybowi dla jednego gracza to przykład proaktywnego podejścia. Zależy nam na zapewnieniu każdej ekipie wszystkich zasobów potrzebnych do stworzenia nowego Battlefielda” - mówiła Rebecka Coutaz, wiceprezes DICE, cytowana przez Gamesindustry.biz.

Mamy niezwykłą możliwość i okazję, by każde z trzech studiów wzbogaciło grę w unikalny sposób. Teraz jesteśmy w stanie poszerzyć tę szansę i skorzystać z nowych talentów, które wspomogą Ridgeline w stworzeniu kolejnego rozdziału tej franczyzy” - dodała Coutaz.

Połączenie naszej wizji i doświadczenia z marką sprawi, że stworzymy kampanię, która zaangażuje graczy na nowy sposób, a jednocześnie pozostanie wierna elementom, które czynią Battlefielda wyjątkowym” - zapewnia wspomniany wcześniej Marcus Letho.

To dobre wieści, zwłaszcza dla graczy zawiedzionych brakiem kampanii fabularnej w ostatniej odsłonie cyklu. Przypomnijmy, że Battlefield 2042 zadebiutował w 2021 roku i w ciągu kilku dni od premiery zdobył łatkę najgorszej części serii. Gra jest mimo wszystko wciąż wspierana, a niedawno doczekała się znacznych zmian w mechanice Specjalistów.

Zobacz także