Skip to main content

DICE wprowadza zmiany do Battlefielda 4 po testach wersji beta

Lepsza optymalizacja i balans rozgrywki.

Studio DICE opublikowało listę błędów, które udało się ujawnić podczas testów wersji beta Battlefield 4. Wszystkie usterki powinny zostać naprawione do czasu premiery pełnej wersji.

Twórcy obiecują, że poradzą sobie z błędami natury technicznej, w tym z niską płynnością rozgrywki na niektórych konfiguracjach, zacinającymi się ekranami ładowania, zbyt wysokim obciążaniem procesora, problemami ze sterowaniem na konsolach oraz - co chyba najważniejsze - wyeliminowany zostanie błąd zamieniający zniszczone windy w niewidzialne katapulty.

„Choć to interesujący koncept, windy nie miały służyć za katapulty lub teleportery” - zauważają deweloperzy. Film poglądowy znaleźć można poniżej.

Zmienione zostaną także drobne elementy w walce piechoty i w pojazdach. AK12 będzie mniej szybkostrzelny, apteczki i pakunki z amunicją rzucimy na dłuższy dystans, wydłużony będzie czas, w którym kolegę z drużyny da się reanimować.

Zwiększy się także moc pocisków rakietowych i zabudowanych na pojazdach karabinów maszynowych, a RPG7 i SMAW nie będą już korzystały z laserowego naprowadzania.

Pełną listę zmian znaleźć można na oficjalnej stronie.

Pełna wersja Battlefield 4 ukaże się 31 października na PC, X360 i PS3, a w listopadzie także jako tytuł startowy na konsole nowej generacji.

Zobacz na YouTube

Zobacz także