Digital Foundry analizuje Death Stranding Director's Cut na PC
Kojima Productions stać na więcej?
Rozszerzona wersja Death Stranding - wydanie Director's Cut - trafiło już na PC. Digital Foundry wzięło najnowszą edycję hitu od Kojima Productions pod lupę.
Wśród najważniejszych nowości znajduje się między innymi najświeższa wersja techniki DLSS od Nvidii. Wersja reżyserska oferuje także krótsze loadingi niż podstawowa, choć nadal - co ciekawe - ładowanie pozostaje najszybsze na PlayStation 5.
Żeby osiągnąć poziom zbliżony do jakości wersji na PS5, potrzebna jest karta RTX 2080 Ti. Bez tego modelu trudno osiągnąć 60 FPS przy wysokich ustawieniach i natywnym 4K.
„Dodatkowa zawartość jest mile widziana, ale chętnie zobaczyłbym lepsze wykorzystanie technologii na PC przez Kojima Productions, żeby faktycznie stworzono wydanie, które byłoby dostosowane do najnowszych podzespołów” - stwierdził Alex Battaglia w podsumowaniu.
Nowa wersja gry ma wspierać technikę XeSS od Intela, czyli odpowiednik DLSS. Możliwe, że wtedy wydajność przy niektórych ustawieniach będzie lepsza. Nie wiadomo jeszcze jednak, kiedy XeSS oficjalnie zadebiutuje.