Dishonored 2 - Misja 2: Kraniec świata - sekrety i znajdźki
Zobacz, gdzie w drugim zadaniu znaleźć audiografy, runy, kościane amulety i schematy.
W Dishonored 2 w każdej misji znajdziesz sporo cennych, często dobrze poukrywanych przedmiotów, za którymi warto się rozejrzeć. Niektóre z nich, np. audiografy, pozwolą ci lepiej poznać fabułę. Na innych, na przykład na obrazach, możesz nieźle się wzbogacić, natomiast kolejne (chociażby serca i plany techniczne) umożliwiają rozwijanie zdolności i sprzętu głównego bohatera. Dobrze jest zatem poświęcić nieco czasu na ich odszukanie.
W linkach zaznaczono miejsca w poradniku, w których znajdują się opisywane przedmioty.
Po przebudzeniu, Groźna wręga
Runy #1, #2
Pierwszą runę zdobędziesz w trakcie pobycie w dziwnym świecie na początku misji. Po zdobyciu serca zacznij podążać w kierunku kapliczki, w której znajdziesz dwie runy.
Runa #3
W trakcie przeszukiwania statku wejdź na wyższy pokład i weź do ręki serce. Dzięki niemu zobaczysz runę znajdującą się pod wodą. Wskocz do niej, zanurkuj i wpłyń do wraku, gdzie znajdziesz poszukiwany przedmiot.
Audiograf - Porwanie Antona Sokołova
Urządzenie z wiadomością znajdziesz w małej kajucie znajdującej się za pomieszczenie, w którym odbywa się odprawa z Foster. Audiograf stoi na lewo od akwarium.
Czarnorynkowy sklep, Ściana światła
Obraz - Izometria nadrewidenta Thaddeusa Campbella
Po wyjściu z doku zwróć uwagę na wysoki budynek z prawej, na którym rozwieszona jest podobizna Emily. Korzystając z Mignięcia lub Dalekiego chwytu zacznij przeskakiwać na coraz wyżej położone miejsca, aż w końcu dotrzesz na balkon. Z niego wejdź do domu, gdzie znajdziesz obraz.
Runa #4
Po opuszczeniu portu skieruj się w lewo, w stronę wielkiego wieloryba na lądzie. To właśnie w nim znajdziesz kolejną runę.
Audiograf - Rekrutowanie górników
Nagranie znajdziesz na pokładzie drewnianej łodzi stojącej po drugiej stronie od wieloryba, przy którym znalazłeś runę #4.
Ukryty, podwodny skarb
Po zdobyciu mapy od czarnorynkowego handlarza (możesz ją kupić lub wykraść) skieruj się w stronę doków. Na mapie pojawi się czerwony X wskazujący miejsce ukrycia skarbu. Znajduje się on pod małą boją z prawej strony (obrazek powyżej) - wpłyń pod nią i wyjmij z rozbitej łodzi głównie broń w postaci granatów i bełtów.
Schemat - Rozproszone uwolnienie materiału zapalającego
Naprzeciwko wieloryba jest budynek z daszkiem i dwoma wentylatorami. Dostań się na górę korzystając z Mignięcia lub Długiego chwytu i wejdź do środka przez otwarte okno (dobrze jest ogłuszyć cywila). W sejfie z lewej znajdziesz poszukiwany schemat.
Runy #5 i #6, Obraz - Odmieniec w snach warunkowych, Kościany amulet #1
Wszystkie trzy sekrety znajdziesz w domu, do którego możesz dostać się podczas próby przekraczania ściany światła. Najłatwiej dotrzeć do niego wchodząc na dach budynku z wiatrakiem, który zasila ścianę światła. Na lewo od niego znajduje się blok z dwoma balkonami - w pokoju, przy którym są umocowane odnajdziesz poszukiwane przedmioty.
Kościany amulet #2
Na pierwszym piętrze budynku z krwiogzami. Znajdziesz go w pokoju na lewo od schodów, tuż obok gniazda insektów.
Runa #6
Tę runę znajdziesz w czarnorynkowym sklepie, do którego możesz dotrzeć wykonując jedno z zadań opcjonalnych zaraz po dotarciu do miasta. Możesz kupić ją od sklepikarza za 400 sztuk złota albo wykonać zadanie specjalne Czarnorynkowy włam i zdobyć ją za darmo.
Kościany amulet #3
Po przejściu przez ścianę światła wejdź na balkon z prawej (możesz się do niego dostać przez okno mieszkania z runą #5 i #6). Następnie użyj Mignięcia lub Długiego chwytu, aby dostać się na dach budynku z prawej. Przejdź w prawo, a na kolejnym fragmencie dachu znajdziesz ciało, insekty oraz kościany amulet.
Runa #7, Obraz (Logika predykatów wicerewidenta), Schemat (Wzmacniające hartowanie ogniem)
Powyższe przedmioty znajdziesz na piętrze w przyczółku rewidentów, do którego najlepiej dostać się przez balkon (użyj Mignięcia lub Dalekiego chwytu, aby przenieść się na niego z sąsiedniego dachu). Schemat (#1) znajdziesz na biurku, a obraz (#2) na ścianie. Runa jest w sejfie (#3), który otworzysz odkrywając kod. W tym celu potrzebna jest książka Siedem zakazów (leży przy sejfie) oraz notatka Zakazy, które zapewnią bezpieczeństwo (leży na stoliku w pokoju z prawej). Musisz teraz dopasować po kolei zakazy z notatki do cyfr z księgi (układy są generowane losowo).
Przykładowo, jeśli na notatce widnieją zakazy: Nienasycony apetyt, Próżnujące dłonie oraz Rozpustne ciało, to w księdze mają one następujące numery - 5, 3, 6 - i to jest właśnie kombinacja do sejfu.
Kościany amulet #4
Znajdziesz go w pokoju przesłuchań w przyczółku rewidentów, gdzie znajduje się też ciało mężczyzny, które masz dostarczyć Mindy. Do pokoju dostaniesz się zabierając jednemu ze strażników na tym samym piętrze klucz.
Runa #8, Kościany amulet #5
Po dotarciu do przyczółka rewidentów zejdź na parter i przejdź przez główne drzwi. Z lewej znajdziesz dwóch strażników, których możesz zwabić głośnym zachowaniem do budynku i ogłuszyć. Runa i kościany amulet znajdziesz na lewo od wyjścia z budynku.
Stacja Addermire, mieszkanie dr Hypatii
Runa #9
Na końcu kanału dzielącego centrum miasta na dwie części. Po dopłynięciu do końca wejdź na łódź i podejdź do krat. Strzel z kuszy w deskę leżącą nieco w oddali na ziemi, a runa zacznie płynąć w twoim kierunku.
Audiograf - Na pomoc górnikom
Na biurku w mieszkaniu dr Hypatii, które znajduje się naprzeciwko dworca Addermire (do środka możesz dostać się przez otwarte, balkonowe drzwi).
Obraz - Projekcyjne spojrzenie Hypatii
W mieszkaniu dr Hypatii, na ścianie w drugim pomieszczeniu przed drzwiami zamkniętymi na klucz.
Spis treści: Dishonored 2 - Poradnik, Solucja
Zobacz:
- Dishonored 2 - Misja 2: Kraniec świata - Po przebudzeniu, Groźna wręga
- Dishonored 2 - Misja 2: Kraniec świata - Stacja Addermire, mieszkanie dr Hypatii
- Dishonored 2 - Misja 2: Kraniec świata - Działania specjalne
Kościany amulet #6
Znajdziesz go na parterze w sejfie pod schodami w sklepie Wislona (naprzeciwko stacji Addermire i pod pokojem doktor Hypatii). Kod jest w kasie stojącej na blacie przy wejściu do sklepu.