Dishonored 2 - Misja 6: Dzielnica Pyłu - przyczółek rewidentów, Byrne
Docieramy do bazy i przywódcy drugiej frakcji.
Drugą ze stron, którą możesz odwiedzić są rewidenci. Pamiętaj, że jeśli byłeś na terytorium wyjców, udało ci się wyeliminować ich przywódcę Paolo i masz ze sobą jego ciało, to rewidenci nie będą atakować głównego bohatera.
Na teren rewidentów możesz dostać się na dwa sposoby. Pierwszy, bardziej ryzykowny, to wejście ze strefy neutralnej na teren wyjców z lewej. Aby dotrzeć do rewidentów musisz przejść przez żelazną bramę na końcu uliczki (najlepiej dostać się tam po balkonach budynków stojących z lewej strony uliczki). Możesz przejść przez nią lub nad nią. Po przejściu przez jedną uliczkę skręć w prawo i rusz przed siebie, w kierunku terenu rewidentów (po drodze, z lewej strony miniesz zamknięte na klucz studio srebrorytów).
Strefa rewidentów
Druga opcja, to skierowanie się na skrzyżowaniu w strefie neutralnej w prawo. Po drodze miniesz sporych rozmiarów lokację z cywilami i czarnorynkowym sklepem, który możesz obrabować lub dokonać w nim zakupów. Jeśli przejdziesz przez ten teren, to trafisz do granicznego posterunku.
Natkniesz się tu na głazy blokujące drogę oraz wartownika pilnującego przejścia. Aby przejść przez przyczółek możesz wspiąć się na kamienie z lewej strony (#1 na obrazku powyżej) lub wejść albo wskoczyć na podwyższenie z prawej (#2 na obrazku powyżej). Z prawej strony jest furtka (#3 na obrazku powyżej), która prowadzi do wąskiej uliczki z pułapkami, do której można dotrzeć podczas obrabiania czarnorynkowego sklepu.
Z prawej, na drugim piętrze, znajduje się gabinet dentystyczny, w którym znajdziesz nieco eliksirów oraz strzałki usypiające. Możesz się do niego dostać od strony bocznej uliczki (przez okno) lub wskoczyć od strony głównego przejścia i zniszczyć deski blokujące wejście. Jeśli wskoczysz na podwyższenie z lewej strony posterunku, to dotrzesz do biura z dwoma kobietami oraz uliczki z biurem srebrorytów i uliczką prowadzącą do żelaznej bramy na terenie wyjców. Jeśli dostaniesz się przez okno zabite deskami do mieszkania na piętrze (wskoczysz do niego z czerwonej budki z napisem An injury to one of us, is an injury to us all, stojącej na prawo od studia srebrorytów), to w środku znajdziesz kościany amulet.
Z lewej strony uliczki ciągnącej się za głównym przyczółkiem natkniesz się na plac, na którym odbywa się egzekucja dwóch oskarżonych cywilów (#1 na obrazku powyżej). Do głównego przyczółka rewidentów możesz dostać się z lewej strony (#2 na obrazku powyżej) - najlepiej korzystając z lokalnego słupa z ogłoszeniami, poprzez szpary w drewnianej konstrukcji (#3 na obrazku powyżej) lub przechodząc przez mieszkanie z prawej (#4 na obrazku powyżej), do którego dostaniesz się przez balkon z prawej, a potem przeskakując na deski przy przyczółku. Każda z dróg zaprowadzi cię w pobliże głównego, dobrze strzeżonego wejścia do budynku (#5 na obrazku powyżej).
Przyczółek i wicerewident Byrne
Dostanie się do środka bezpośrednio przez nie może być bardzo trudne. Nad nim znajduje się jednak drewniany podest oraz mały otwór umożliwiający przejście nad głową wartownika przy wejściu.
Po dotarciu na górę wychyl się i zorientuj się w ścieżkach patrolowych strażników. Niestety jeden z nich (#1 na obrazku powyżej) nie rusza się ze swojego miejsca. Aby nie wchodzić mu w oczy, po wejściu do środka od razu wyrusz po gzymsie w lewo. Następnie poczekaj na dogodny moment i skorzystaj z Mignięcia/Dalekiego chwytu, żeby dostać się do sali szpitalnej (#2 na obrazku powyżej), gdzie zaczaj się na rewidenta, który patroluje tę lokację.
Warto przy okazji załatwić dwóch rannych leżących na noszach oraz ogłuszyć i okraść wartownika kręcącego się na szczycie schodów z lewej (#3 na obrazku powyżej) - uważaj, bo może on patrolować całą przednią część budynku. Wartownik posiada klucz do pokoju konfiskaty (#4 na obrazku powyżej), w którym znajdziesz runę. Warto jeszcze dodać, że w lokacji za recepcją (#5 na obrazku powyżej) jest cela Durente'a z informacją, że został on zabity w trakcie przesłuchania (przypomnijmy, że jest to człowiek, który złamał szyfr do zamku Jindosha - jego biuro jest na terytorium wyjców, a klucz do niego znajdziesz u wicerewidenta Byrne'a na górze przyczółku, w którym jesteś).
Kolejnym celem jest dostanie się na następne piętro i dotarcie do pokoju wicerewidenta Byrne'a. Możesz to uczynić na kilka sposobów. Z lewej strony (#1 na obrazku powyżej) znajduje się pokój, w którym jeden z rewidentów dobija swojego ciężko rannego kolegę. Możesz przerwać egzekucję ogłuszając przeciwnika z mieczem poprzez zakradnięcie się do niego lub zeskoczenie na niego z wyższego poziomu (możesz się tam dostać po schodach koło windy). W ten sposób zaalarmujesz pewnie strażnika w głównym korytarzu przed wejściem do wicerewidenta - możesz szybko wskoczyć na piętro i jego także wyeliminować z zaskoczenia. Następnie możesz udać się do głównych drzwi, chociaż nie jest to najlepsza opcja.
Druga opcja, to skorzystanie z przejścia przez lampy (#2a na obrazku powyżej). Możesz się na nie dostać korzystając z Mignięcia/Dalekiego chwytu lub wchodząc na wyższe piętro po schodach z lewej. Ominiesz w ten sposób wartownika na dole. Następnie przejdź na gzyms z prawej i wejdź do pomieszczenia (#2b na obrazku powyżej), gdzie znajdziesz audiograf i obraz (Niedyskretny czas odnajduje Aramisa Stiltona). Z lewej strony jest przejście do komnaty z wicerewidentem Byrnem.
Trzecia opcja, to skorzystanie z przejścia z prawej strony (#3 na obrazku powyżej). Przechodź przez kolejne pomieszczenia, aż dotrzesz do biura wicerewidenta.
Po dotarciu do biura wicerewidenta zobaczysz, jak rozmawia on ze strażnikiem (#2 na obrazku powyżej), który po chwili opuści salę. Jeżeli wyeliminowałeś rewidentów w korytarzu i sali z łóżkami, to możesz się go szybko pozbyć, kiedy wyjdzie z biura. W pomieszczeniu jest dwójka modlących się przeciwników (#1 na obrazku powyżej), ale nie musisz się nimi przejmować, dopóki pozostaniesz cicho.
Do samego Byrne'a (#3 na obrazku powyżej) możesz łatwo zakraść się od tyłu i go ogłuszyć. Zanim opuścisz biuro warto przeszukać stojące w narożniku biurko (#4 na obrazku powyżej), gdzie znajdziesz notatkę, a przede wszystkim klucz do biura Durante'a i kościany amulet.
Spis treści: Dishonored 2 - Poradnik, Solucja
Więcej:
- Dishonored 2 - Misja 6: Dzielnica Pyłu - czarnorynkowy sklep, wyjcy, Paolo
- Dishonored 2 - Misja 6: Dzielnica Pyłu - sekrety i znajdźki
Aby wejść do domu Aramisa Stiltona możesz teraz postąpić na trzy sposoby. Dostarczyć ciało Byrne'a przywódcy wyjców, czyli Paolo (o ile wcześniej się z nim nie rozprawiłeś), zdobyć szyfr do zamka z biura Durante'a (lub samemu rozwiązać zagadkę) albo zanieść ciało Byrne'a i Paolo do studia srebrorytów.