Dishonored 2 - obszerny gameplay i prezentacja kolekcjonerki
Spojrzenie na różne lokacje i style rozgrywki.
Podczas swojej konferencji przed targami E3, Bethesda zaoferowała obszerne spojrzenie na rozgrywkę w grze Dishonored 2.
Twórcy udowodnili, że nie rezygnują z charakterystycznej grafiki, przypominającej farby wodne. Na potrzeby takiej oprawy przygotowano autorski silnik graficzny - The Void.
Każda misja w Dishonored 2 ma być unikatowa, bazując na przewodniej myśli lub koncepcie. Jednym z przykładów podczas konferencji była występująca w losowych odstępach burza piaskowa, zmieniająca widoczność i warunki potyczek.
Nie mniej ciekawie prezentuje się scenariusz w zapomnianej posiadłości, gdzie nie działają specjalne umiejętności postaci, a bohater - lub bohaterka - przenika pomiędzy przeszłością i teraźniejszością.
Jest tu także ciekawie rozwiązany pogląd na alternatywną linię historyczną, do wykonywania zagadek.
Jak już wiemy, akcję osadzono w Karnace, jednej z południowych kolonii imperium. Gracze wcielą się w Corvo Attano, bohatera oryginału, lub w Emily Kaldwin - córkę cesarzowej zamordowanej w Dishonored, starszą teraz o 15 lat.
Premiera 11 listopada na PC, PlayStation 4 i Xbox One.
Bethesda zaprezentowała też edycję kolekcjonerską gry. W skład wydania specjalnego wejdą repliki maski Corvo i pierścienia Emily, kolorowy plakat propagandowy oraz metalowe pudełko.
Do tego dojdą cyfrowa książka „Do widzenia Karnako - pożegnanie muzyka”, zestaw dodatków (dwa kościane amulety - strzelecki fart i łaska pustki - stara serkonoska gitara i 500 monet do wydania w czasie zabawy) oraz kopia odświeżonej wersji pierwszego Dishonored.
Tę ostatnią otrzymają też osoby, które w wybranych sklepach złożą zamówienie przedpremierowe na drugą część cyklu.