Dishonored: Death of the Outsider - sekrety i znajdźki: misja 1 (Ostatnia walka)
Wszystkie amulety, sejfy i obrazy w pierwszej misji.
Szukanie kościanych amuletów oraz szyfrów do sejfów to nieodzowny element rozgrywki każdej części Dishonored. Złamanie szyfru, odszukanie dobrze ukrytego amuletu bądź obrazu daje wiele satysfakcji. Poniżej podajemy lokalizację wszystkich kościanych amuletów i obrazów, a także informację, jak złamać szyfr do sejfu.
Kościane amulety
1. Szermierz - leży na stole w mieszkaniu przed Łaźnią Albarca.
2. Zwinny zeskok - leży na stole w pomieszczeniu, w którym należy przekręcić korbę, by zatrzymać ulatniającą się parę.
3. Szczęśliwy defekt - leży w zamkniętej szafce w pomieszczeniu (1), w którym Bezocy przygotowują trunek. Klucz do szafki znajduje się przy ciele członka Bezokich, którego znajdziesz w tym pomieszczeniu. O oznaczeniach pomieszczeń dowiesz się z naszego opisu misji, tutaj - Dishonored: Death of the Outsider - misja 1: Ostatnia walka.
4. Zwinność - umieszczony w imadle w pomieszczeniu (2).
5. Silne cięcie - ma go przy sobie przywódczyni Bezokich, Jeanette Lee, którą znajdziesz w pomieszczeniu (4).
6. Pustkowy hazard - znajdziesz go w pomieszczeniu z ringiem w Łaźni Albarca. Leży niedaleko tablicy z aktualnymi wynikami pojedynków.
Kody do sejfów
Sejf w mieszkaniu przed Łaźnią Albarca - kod: 451; rozwiązaniem jest liczba książek nad biurkiem, w kolejności od lewej do prawej.
- Spis treści: Dishonored: Death of the Outsider - Poradnik, Solucja
- Następnie: Dishonored: Death of the Outsider - sekrety i znajdźki: misja 2 (Idź za atramentem)
Obrazy
Obraz: Odmieniec w snach warunkowych - wisi nad ringiem; zebrać go można przechodząc przejściem nad ringiem. Chcąc go zebrać, musisz wspiąć się na niego i spojrzeć w dół.