Skip to main content

Disney+ ze świetnym debiutem w Polsce. Ujawniono wyniki oglądalności

Lepszy rezultat niż w przypadku HBO Max.

Od premiery Disney+ w Polsce minęło kilka dni. Z pierwszych danych na temat oglądalności wynika, że platforma zanotowała bardzo dobry debiut.

Przedstawiona przez serwis Wirtualne Media analiza firmy Nielsen wskazuje, że w pierwszym tygodniu obecności na polskim rynku usługa miała 1,9 milionów widzów. Tylko w dniu startu treści w serwisie oglądało blisko 400 tysięcy osób.

Podany wynik jest znacznie wyższy niż w przypadku HBO Max, które w Polsce oficjalnie uruchomiono w marcu. Platformę w analogicznym okresie oglądało około 1,2 miliona użytkowników.

W pierwszym tygodniu od premiery zdecydowana większość abonentów - 1,2 mln - korzystała z Disney+ na telewizorach typu smart. Na kolejnych miejscach uplasowały się komputer (427 tysięcy), telefon (373 tysiące) i tablet (63 tysiące).

W omawianym okresie usługi używano przez średnio godzinę i 13 minut - najdłużej przy serwisie spędzano na PC, bo godzinę i 32 minuty. Przypomnijmy, że ceny subskrypcji na platformie wynoszą 28,99 zł za miesiąc i 289,99 zł za rok.

Zobacz także