Divinity: Original Sin 2 jednak z dubbingiem dla wszystkich postaci
Ponad tysiąc bohaterów.
Divinity: Original Sin 2 ma na tyle dużo postaci, że twórcy nie planowali podkładać głosu pod wszystkie. Okazuje się jednak, że zmienili zdanie.
We wpisie opublikowanym na profilu projektu w serwisie Kickstarter przedstawiciele studia Larian ogłosili, że każdy bohater, który pojawi się w produkcji, otrzyma kwestie mówione.
W postacie - w tym 1200 niezależnych - wcieli się łącznie 80 różnych aktorów. W sumie zarejestrowano 74 tysiące linii dialogowych składających się z miliona słów. Dubbing przygotowały cztery różne studia nagraniowe.
W obsadzie są między innymi Harry Hadden-Paton (znany z Divinity: Dragon Commander), Alix Wilson Regan (Dragon Age: Inkwizycja), Tamaryn Payne (film „Stalled”), Chris Finney (Mass Effect: Andromeda) i Alec Newman (Assassin's Creed Syndicate).
Produkcja zaoferuje sześć różnych prologów oraz pozwoli podejmować decyzje zmieniające bieg wydarzeń. To oznacza, że gracze nie usłyszą wszystkich aktorów za jednym podejściem. Niezbędne będzie przejście tytułu kilka razy.
Jednocześnie twórcy poinformowali, że w przyszłym tygodniu - 31 sierpnia - ujawnią pierwsze informacje na temat postaci nieumarłego. Zaprezentują też edycję kolekcjonerską gry.
Akcję produkcji osadzono tysiące lat po wydarzeniach przedstawionych w Divinity: Original Sin z 2014 roku. Kierując własnym bohaterem, gracze wpłyną na losy fantastycznego świata, decydując między innymi o tym, kto zostanie następnym bogiem Rivellon.
Sequel zaoferuje nie tylko kampanię fabularną, ale także tryb sieciowej rywalizacji. W tym wariancie rozgrywki zmierzymy się z innymi na specjalnych arenach.
Do tego rozbudowany edytor, umożliwiający stworzenie własnych przygód. Z pomocą narzędzia gracze nie tylko zaprojektują misje, ale też przerywniki filmowe, postacie niezależne i przedmioty.
Divinity: Original Sin 2 zadebiutuje 14 września na PC. Wczesna wersja tytułu dostępna jest na Steamie w ramach programu Early Access.