Divinity: Original Sin 2 z milionem sprzedanych egzemplarzy na PC
500 tys. od września.
Przedstawiciele Larian Studios pochwalili się na Twitterze, że gra Divinity: Original Sin 2 sprzedała się w nakładzie przekraczającym milion egzemplarzy.
Sukces jest o tyle imponujący, że produkcja debiutowała wyłącznie na PC, dostępna w pełnej wersji od połowy września tego roku. Warto jednak pamiętać, że wyniki obejmują także okres w programie Early Access, także rozpoczęty już we wrześniu, ale w ubiegłym roku.
Dlatego też wpis deweloperów na Twitterze może być nieco mylący: „W zaledwie kilka miesięcy pokonaliśmy ten wielki kamień milowy, a to wszystko dzięki wam” - napisano w komunikacie.
Pomimo tego, rezultaty na pewno są bardzo imponujące, ponieważ we wrześniu tego roku - kilka dni po premierze - informowano o przekroczeniu pułapu 500 tysięcy egzemplarzy. Po debiucie pełnej wersji bardzo szybko dodano więc drugie tyle kopii.
Zobacz: Divinity: Original Sin 2 - Poradnik, Solucja
Larian czekało z decyzją o pracach nad konwersjami na konsole właśnie na pierwsze wyniki sprzedaży. Te są świetne, więc porty prawdopodobnie powstaną.
Akcję produkcji osadzono tysiące lat po wydarzeniach przedstawionych w Divinity: Original Sin z 2014 roku. Kierując własnym bohaterem, wpłyniemy na losy fantastycznego świata, decydując między innymi o tym, kto zostanie następnym bogiem Rivellon.
Podczas potyczek bardzo ważne jest wykorzystanie elementów otoczenia, a jedną z nowości jest tryb sieciowej rywalizacji. Do tego opcja rozgrywki jako Mistrz Gry, pozwalająca stworzyć własne kampanie dla naszych znajomych.
„Dzieło studia Larian to jedna z najlepszych gier tego roku. Świetna historia połączona z fantastyczną mechaniką sprawiają, że trudno oderwać się od ekranu” - głosi nasza recenzja Divinity: Original Sin 2.