Divinity: Original Sin 2 zadebiutuje 14 września
Jest też nowa łatka wczesnej wersji.
Belgijskie studio Larian ujawniło datę premiery finalnego wydania Divinity: Original Sin 2. Gra ukaże się 14 września na PC.
Jednocześnie opublikowano kolejną łatkę wczesnej wersji produkcji, która dostępna jest w programie Early Access na Steamie. Aktualizacja wprowadza szereg nowości, w tym dwa następne obszary z wątkami fabularnymi osadzonymi po wydarzeniach w forcie Joy.
Twórcy dodali również dialogi umożliwiające pogłębienie relacji z towarzyszami. Prowadząc rozmowy z przyjaciółmi, uzyskamy szczegółowe informacje na temat członków zespołu.
Jest też kolejna postać - trudzący się piractwem krasnolud znany jako Bestia. W przyszłości stanie się piątym bohaterem, którym będziemy mogli pokierować w trakcie rozgrywki, ale na razie jegomościa możemy spotkać podczas zabawy bez możliwości zaproszenia do drużyny.
Do tego istotne zmiany w kreatorze tworzenia podopiecznego oraz systemie konstruowania przedmiotów. Autorzy odświeżyli także interfejs zarządzania formacjami drużyny.
Poza tym usunięto szereg zróżnicowanych błędów i usterek. Pełną listę wprowadzonych nowości, modyfikacji oraz poprawek można znaleźć we wpisie na forum Steama.
Akcję produkcji osadzono tysiące lat po wydarzeniach przedstawionych w Divinity: Original Sin z 2014 roku. Kierując własnym bohaterem, gracze wpłyną na losy fantastycznego świata, decydując między innymi o tym, kto zostanie następnym bogiem Rivellon.
Podstawy rozgrywki przypominają założenia z oryginału. Wciąż mamy do czynienia z taktyczną grą RPG z trybem kooperacji i wysokim poziomem interakcji z otoczeniem. Podczas walki można między innymi wykorzystać deszcz, by wzmocnić obrażenia od elektryczności.
Sequel zaoferuje nie tylko kampanię fabularną, ale także tryb sieciowej rywalizacji. W wariancie zmierzymy się z innymi graczami na specjalnych arenach.
W produkcji pojawi się także rozbudowany edytor, który umożliwi stworzenie własnych przygód. Z pomocą narzędzia gracze nie tylko zaprojektują misje, ale też przerywniki filmowe, postacie niezależne i przedmioty.