Skip to main content

Dla Sony abonamenty w stylu Game Pass są nieopłacalne

Twierdzi Jim Ryan.

  • Sony nie ma w planach odpowiednika subskrypcji Game Pass
  • Firma tłumaczy, że podobne abonamenty nie są opłacalne

Sony po raz kolejny zapewnia, że na konsole PlayStation nie wprowadzi usługi pokroju rozwijanej przez Microsoft subskrypcji Game Pass, która oferuje gry w dniu ich premiery. Firma podkreśla, że tego typu przedsięwzięcia są nierentowne.

- Już o tym mówiliśmy: nie zamierzamy udostępniać nowo wydawanych tytułów w ramach programów abonamentowych. Stworzenie takich produkcji kosztuje wiele milionów dolarów, ponad 100. Uważamy, że wspomniane inicjatywy są nieopłacalne - tłumaczy szef koncernu, Jim Ryan, w wywiadzie dla GamesIndustry.

Zobacz na YouTube

- Chcemy przygotowywać coraz większe i lepsze gry. Oferowanie ich w modelu subskrypcyjnym w dniu premiery nie ma dla nas sensu. Dla firm, które znajdują się w innej sytuacji, może i tak, ale nie dla nas - dodaje menedżer.

Wcześniej niektórzy spekulowali, że Sony w przyszłości przekształci PS Now - niedostępną w Polsce usługę, która pozwala grać w zestaw tytułów poprzez „chmurę” lub lokalnie (na razie tylko na PS4) - w odpowiednik Game Pass.

Zobacz także