Długi trailer Space Marine 2 opisuje rozgrywkę. Otrzymamy sporo opcji multiplayer
Sześć minut akcji.
Zaplanowana na wrzesień premiera Space Marine 2 zbliża się nieubłaganie niczym inwazja tyranidów, więc studio Saber Interactive przygotowało ogólne spojrzenie na rozgrywkę, w postaci obszernego trailera.
Otrzymujemy łącznie sześć minut ujęć z akcji, podczas gdy dyrektor kreatywny Oliver Hollis-Leick opisuje, co oglądamy na ekranie. Dowiadujemy się między innymi, że akcję umieszczono całe sto lat po wydarzeniach z pierwszej części.
„Uwolnij nadludzkie umiejętności Titusa i jego rozległy arsenał, w pojedynkę lub z maksymalnie dwójką znajomych, grających jako bracia w boju Titusa - Chairon i Gadriel - w płynnym trybie współpracy” - czytamy w opisie.
Pewnym rozczarowaniem dla miłośników pierwszej odsłony może być fakt, że deweloperzy wydają się skupiać właśnie na zabawie wieloosobowej. W planach są tryby Operacji (PvE) lub Wiecznej Wojny (PvP), w których zagramy jako z sześciu klas (Tactical, Assault, Vanguard, Bulwark, Sniper i Heavy).
W trybie Operacji rozwiniemy każdy z tych archetypów, dodając maksymalnie 25 perków, które ukształtują styl gry. Za pomocą Zbrojowni będziemy także mogli ulepszać broń, odblokowując potężniejsze warianty i unikalne elementy kosmetyczne.
Elementy kosmetyczne pancerza i broni zdobyte w trybie Operacjach będą dostępne w rozgrywkach Wiecznej Wojny, ale atuty i ulepszenia broni pozostaną wyłącznie w trybie PvE - dla zachowania balansu.
Space Marine 2 wyrasta też na „mini grę-usługę”, ponieważ po zaplanowanej na 9 września premierze otrzymamy nowe misje w trybie Operacji, mapy do PvP, więcej wrogów oraz nową broń, a wszystko to w ramach bezpłatnych aktualizacji.
Będą też „dodatkowe elementy kosmetyczne i heraldyka Kapituły” udostępniane w ramach przepustki sezonowej. Twórcy zapewniają za to, że zabraknie mikrotransakcji lub sklepu w grze z walutą premium za gotówkę.