Dodatek Outriders: Worldslayer to nowa kampania, poziomy trudności i nie tylko
Premiera w czerwcu.
Zgodnie z zapowiedziami, polskie studio People Can Fly zaprezentowało nadchodzące rozszerzenie do Outriders, zatytułowane Worldslayer. Premiera 30 czerwca na PC i konsolach.
Dla powracających graczy najważniejszą nowością będzie zapewne nowa kampania fabularna do ukończenia. Zakres zmian jest jednak dużo szerszy i na tyle spory, że najwyraźniej cała gra zmienia tytuł właśnie na Outriders: Worldslayer.
Fabuła startuje po zdarzeniach z głównej kampanii, ale można rozpocząć ją przed rozegraniem podstawowej wersji gry, jako nowa postać lub dalsza przygoda już istniejącej. Zmierzymy się z Ereshkigal, dowódczynią nowej frakcji ludzi zwących się buntownikami, a także katastrofalnymi zmianami klimatu Enoch.
Jak na looter-shooter przystało, nie zabraknie mnóstwa nowych elementów wyposażenia. Do tego kolejni przeciwnicy, klasowe drzewka paxów, system apokalipsy czy trzecie miejsce na modyfikację.
System paxów to osobne drzewko dla każdej klasy, gdzie punkty zdobywa się po określonych wydarzeniach podczas kampanii Worldslayer. „Opierają się one bardziej na ogólnych postępach, niż zdobytym poziomie doświadczenia” – czytamy w opisie.
Mechanika wstąpienia przypomina nieco Paragon z Diablo 3 - to dodatkowy, długoterminowy system postępów. Kolejne poziomy nie odblokowują nowej zawartości czy wyposażenia, a zostały zaprojektowane tak, by zwiększać moc postaci.
Wyższe wyzwanie zapewni system apokalipsy. Poziomów jest 40, pozwalających zdobywać jeszcze potężniejsze wyposażenie, aż do nowego limitu – 75. Do tego sprzęt klasy „apokaliptycznej”, z trzema miejscami na modyfikacje.