Skip to main content

Doom Eternal dostanie tryb Hordy zamiast sieciowych Inwazji

Winna pandemia i praca z domu.

  • Doom Eternal jednak nie dostanie sieciowych Inwazji
  • Zamiast tego twórcy szykują tryb Hordy
  • Ten przeznaczony będzie dla pojedynczego gracza

Twórcy Doom Eternal zmieniają plany na przyszłe aktualizacje strzelanki. Zamiast sieciowego trybu Inwazji - możliwości atakowania innych graczy jako demon - w planach jest Horda, dla jednego gracza.

„Jak wielu z was wie, chcieliśmy udostępnić w grze bezpłatny tryb Inwazji. Jednak nieprzewidziane okoliczności, konsekwencje pandemii i praca zdalna wpłynęły na postępy w produkcji tego dodatku” - wyjaśnia kierownik produkcji Marty Stratton.

We wtorek wydano wersję na obecną generację konsolZobacz na YouTube

„Przysłuchiwaliśmy się też waszym pozytywnym opiniom dotyczącym rozgrywki i walki w dodatkach oraz na poziomach eksperckich. Wzięliśmy to wszystko pod uwagę i zdecydowaliśmy, że przeniesiemy zasoby z trybu Inwazji do nowego trybu Hordy dla jednego gracza” - dodaje na oficjalnym blogu.

Twórca nie wyjaśnia, co dokładnie ma na myśli i jakie elementy zostaną wykorzystane. Tryby Hordy stawiają najczęściej na walkę z kolejnymi falami wrogów, więc znacząco różnią się od konceptu sieciowych Inwazji. Więcej informacji poznamy w sierpniu, na imprezie QuakeCon.

„Chciałbym podkreślić, jak niezmiernie dumny jestem z naszych zespołów id i Bethesdy” - dodaje Stratton. „Mimo przeszkód wywołanych pandemią i pracą zdalną, udało nam się stworzyć dziesiątki dodatków i aktualizacji”.

W tym tygodniu - 29 czerwca - Doom Eternal otrzymał już obiecywaną łatkę z natywnym wsparciem na konsolach obecnej generacji. Wprowadzono nowe tryby wyświetlania obrazu oraz kilka innych funkcji, jak obsługa adaptacyjnych efektów kontrolera DualSense na PlayStation 5:

Zobacz także