Doom Eternal dostanie tryb Hordy zamiast sieciowych Inwazji
Winna pandemia i praca z domu.
- Doom Eternal jednak nie dostanie sieciowych Inwazji
- Zamiast tego twórcy szykują tryb Hordy
- Ten przeznaczony będzie dla pojedynczego gracza
Twórcy Doom Eternal zmieniają plany na przyszłe aktualizacje strzelanki. Zamiast sieciowego trybu Inwazji - możliwości atakowania innych graczy jako demon - w planach jest Horda, dla jednego gracza.
„Jak wielu z was wie, chcieliśmy udostępnić w grze bezpłatny tryb Inwazji. Jednak nieprzewidziane okoliczności, konsekwencje pandemii i praca zdalna wpłynęły na postępy w produkcji tego dodatku” - wyjaśnia kierownik produkcji Marty Stratton.
„Przysłuchiwaliśmy się też waszym pozytywnym opiniom dotyczącym rozgrywki i walki w dodatkach oraz na poziomach eksperckich. Wzięliśmy to wszystko pod uwagę i zdecydowaliśmy, że przeniesiemy zasoby z trybu Inwazji do nowego trybu Hordy dla jednego gracza” - dodaje na oficjalnym blogu.
Twórca nie wyjaśnia, co dokładnie ma na myśli i jakie elementy zostaną wykorzystane. Tryby Hordy stawiają najczęściej na walkę z kolejnymi falami wrogów, więc znacząco różnią się od konceptu sieciowych Inwazji. Więcej informacji poznamy w sierpniu, na imprezie QuakeCon.
„Chciałbym podkreślić, jak niezmiernie dumny jestem z naszych zespołów id i Bethesdy” - dodaje Stratton. „Mimo przeszkód wywołanych pandemią i pracą zdalną, udało nam się stworzyć dziesiątki dodatków i aktualizacji”.
W tym tygodniu - 29 czerwca - Doom Eternal otrzymał już obiecywaną łatkę z natywnym wsparciem na konsolach obecnej generacji. Wprowadzono nowe tryby wyświetlania obrazu oraz kilka innych funkcji, jak obsługa adaptacyjnych efektów kontrolera DualSense na PlayStation 5: